انتخابات

مقاومت کنید و دزدان آرای ملت را به محاکمه بکشانيد

youngpplsupportabdullah

 

حدود دو ماه است که از دور دوم انتخابات رياست جمهوری افغانستان ميگذرد ولی تا اکنون نتايج قطعی انتخابات بنابر تقلبات گسترده و دزدی آشکار آرای مردم اعلام نگرديده است. تيم حاکم برکابل که متشکل اند از طالبان شهرنشين و نيکايی پوش، اعضای ارشد حزب اسلامی گلب الدين ، حزب افغان ملت که در حلقات روشنفکری کشور و جهان بنام “افغان نازی” شهرت يافته است و همه جنگ سالاران قبلی ، ترياک سالاران و بنيادگرايان در يک صف واحد تحت رهبری کرزی و مافيای مواد مخدرقرار گرفتند واين دزدی آفتابی و آشکار را سازمان دادند و آنرا از طريق کمیسیون دست نشانده و نامستقل انتخابات عملی نمودند.

همه ناظرين ملی، بین المللی، ناظرين اتحاديهء اروپا، ملل متحد و ساير سازمانهای بين المللی و مدافعين حقوق بشر را اعتقاد بر اين است که بیش از يک و نيم مليون برگهء تقلبی در صندوق آقای کرزی ريخته شده است. جامعهء بين المللی و کشورهای حاظر در صحنهء سياسی – نظامی افغانستان، بخصوص آيالات متحده، انگليس، آلمان، فرانسه، هالند و ساير کشورهای مربوط به پيمان ناتو و اتحاديهء اروپا ناگزيرند تا بخاطر حفظ آبروی خود، بر اين تقلبات گسترده صحه بگذارند و برگزاری دور دوم انتخابات را با همه مصارف اضافی آن بپذيرند؛ چون مردم اين کشورها به هیچوجه حاظرنيستند از دولت ایکه در نتیجهء دزدی آرای مردم و تحت حمايت و اشتراک قاچاقبران بین المللی مواد مخدر، جنگ سالاران معلوم الحال و بنيادگرايان مذهبی بوجود مي آيد حمايت کنند و پول ماليه دهندگان و خون فرزندان کشور خود را فدای منافع اين باند رهزنان و قاچاقچيان حرفوی سازند. انسان متمدن اروپايی و جهان اين حقيقت را پذيرفته است که اين مردم افغانستان اند  که حق دارند با رآی مستقيم خود سرنوشت خود، کشور خود و رهبری آنرا تعيين نمايند.

اين انتخابات با همه نقايص ايکه داشت، يک وديعهء بزرگی بود، چون فقط بعد از همين انتخابات است که مشت همه معامله گران راست و چپ دیروزی باز شد وچهرهء اصلی ايشان نمايان گرديد. بسيار بودند آنانيکه طی سالها از رژيم کرزی وحمايتگران خارجی آن به بدترين شکل نکوهش ميکردند ولی در فرجام خود به گُدی گکهای کوکی و دست نشانده کرزی و باند مافيایی اش تبديل گرديدند.

انتخابات برخی از شخصيتهای به اصطلاح مطرح ولی کذايی ديروز چون محقق، فهيم، دوستم، اسماعيل خان و … را به تاريخ سپرد وورق زندگی سياسی برخی ازايشان بخصوص اسمعيل خان ( اگر معجزهء رخ ندهد) و برخی ديگر برای هميشه بسته شد. مهم اين نيست که کرزی برنده اعلان ميشود يا بازنده ولی آن اشخاصيکه بنابر روان معامله گرانه با کرزی اتحاد کرده اند، بازندهء قطعی اند. ولی برعکس اين انتخابات فرزندان اصيل و دلير اين سرزمين را که برخی از قبل نامدار و برخی هم کمتر سرزبانها بودند به اوج کشيد و ايشان را به چهره های اصلی سياست گزار و شخصيتهای محوری کشور تبديل نمود که در ين راستا ميتوان از شخصيتهای محوری  و اعضای شورای عالی جبهه ملی و شماری از اعضای هيئت رهبری شورای متحد ملی ، برخی ازشخصيتهای مستقل ملی و تعدادی از نمايندگان پارلمان کشور نام برد.

سهم استاد عطا محمد نور يکی از دلير مردان دوران جهاد و مقاومت تحت رهبری  سالار مقاومت  شهيد احمد شاه مسعود، درين کارزار از همه بر جسته تر بود.

دکتور عبدالله که اکنون به سمبول مقاومت و رستاخيز ملی تبديل گرديده است؛ برحق او داعيه دار راه مسعود وهمه شهدای نامدار و گمنام اين وطن است. او که يک عمر را در دفاع از وطن دوش بدوش سپهسالار مقاومت شاه مسعود رزميده است و اکنون نيز با بلا کشيدن شعار  “تغييرو اميد”( تغيير قانون اساسی، ايجاد نظام پارلمانی و انتخابی ساختن همه ارگانهای محلی قدرت دولتی) مصمم است تا جامعه را بسوی دموکراسی  و تامین حق شهروندی هدايت کند تا مردم سرنوشت خود و کشور خود را بدست خود تعيين کنند. او درست ميگويد که:” بمن اعتماد کنيد تا قدرت را بشما برگردانم”. دکتور عبدالله تثبيت کرد که هم مرد نبرد و مقاومت است و هم مرد تدبير و سياست. اکنون اگر درين گير ودار پايش نه لغزد و باهمين پايمردی به پيش رود مسلمآ به يکی از چهره های نامدار و ماندگار در تاريخ اين سرزمين تبديل خواهد شد. درين راه خدا يارش باد!

مقاومت گران عزيز! اعضای رهبری شورای متحد ملی و جبههء ملی افغانستان تحت رهبری پير مرد تدبيروسياست، درايت و کياست استاد برهان الدين ربانی بياد داشته باشند که هنوز در آغاز راه قرار دارند و هر لحظه امکان آن وجود دارد که قدرتها و کشورهای ذيدخل و مؤثر در قضايای افغانستان بنابر هردليلی که منافع شان ايجاب کند تغيير جهت بدهند وبرهمه اين دزديهای افتابی سرپوش بگذارند تا دوباره تيم مافيایی کرزی و شرکا را برمسند قدرت بنشانند. چون معلوم است که در” سياست دوست و دشمن دايمی  وجود ندارد، انچه که هميشه وجود دارد منافع دايمی کشورهاست”. برای جلوگيری از چنين خطری صرف يک راه وجود دارد  وانهم پايداری و مقاومت در دفاع از آرای ملت و آگاهی دادن به عام ملت و در همه مناطق کشور است تا مردم آگاهانه  و مصممانه و متشکل طی گردهم آييها و مارشهای مسالمت آميز از حق رآی خود به دفاع برخيزند.

دلير مرد اُم البلادی، استاد عطا محمد نور! روی سخن ما باشماست: شما امروز به سمبول شجاعت، مقاومت و حق طلبی در کشور تبديل شده ايد، از سنگر دور نشويد و فريب توطئه گران را نخوريد؛ بعد از خدا(ج) هیچ قدرتی نيرومند تر از از ارادهء يک ملت مصمم و به پا خاسته نيست. حمايت مردم با شماست!

جناب دکتور عبدالله! شما امروز به شخصيت کليدی در روند تغييرات دموکراتيک در کشور تبديل شده ايد. جريان انتخابات نشان داد که کتله های عظيم مردم  در همه ولايات کشور و اکثريت قريب به اتفاق آگاهان و نخبگان روشن بين کشور از شما و داعيه دادخواهانه و دموکراتيک شما حمايت ميکنند. اين شما بوديد که در جرين انتخابات کندهار را با بدخشان و پنجشير، بلخ را با فاريب و جوزجان، هرات را با پکتيا و ننگرهار و کابل را با زابل و باميان پيوند داديد. گذشته ازین روان عامه بين المللی و حمايت معنوی همه انسانهائيکه از دموکراسی و حق تعيين سرنوشت ملتها بدست خودملتها حمايت ميکنند در سراسر دنيا با شما ست.

نهراسيد! پايمردانه به پيش رويد. در فرجام پيروزی ازان شما و ملت افغانستان است و شرم ساری مال توطئه گران و دزدان آرای مردم!

کشور در نقطه عطف و سرنوشت ساز خود در چند دههء پسين قرار گرفته است، همه شرايط عينی و ذهنی برای يک رستاخيز بزرگ ملی آماده است؛ نگذاريد اين فرصت به حدر برود. درين راه به ” دليری، دليری و دليری بيشتر” ضرورت است. حکما به حق گفته اند که ” حق داده نميشود بلکه گرفته ميشود“. حق ملت بايد از غارتگران رآی و دارائيهای شان واپس گرفته شود.

کانديدان محترم و پيشتاز انتخابات رياست جمهوری! آقايون دکتور عبدالله، دکتور رمضان بشردوست، دکتور اشرف غنی احمدزی و محترم ميرويس ياسينی : باند دزدان، قاچاقبران حرفوی و مافيای مواد مخدر تحت رهبری کرزی و شرکا کشور را بر لب پرتگاه نزديک کرده اند، انها ميخواهند جنگ و برادر کشی را در گوشه گوشه وطن شعله ورسازند، چون منافع شان در ادامه جنگ و بی قانونی نهفه است. نگذاريد چنين شود. زمان آن رسيده است تا بخاطر منافع عليای کشور اختلافات کوچک و سليقوی را کنار بگذاريد و همه در يک صف واحد بايستيد و با تشکيل يک حکومت وحدت ملی کشور را از بحران خطرناک کنونی نجات دهيد.

مقاومت گران عزيز! شما در چند قدمی پيروزی نهايی برای گرفتن حق مردم از دست اين دزدان چراغدار قرار داريد. برای پيروزی نهايی درين امر بزرگ فقط يک راه وجود دارد:

مقاومت، مقاومت و بازهم مقاومت!

مقاومت کنيد و دزدان رآی ملت، جنگ افروزان، قاچاقبران حرفوی و مافيای مواد مخدر را که بر سرنوشت کشور حاکم شده اند، نه تنها از صحنه سياست کشور برانيد بلکه آنانرا در فرجام در دادگاه های ملی و بين المللی به محاکمه بکشانيد تا کفارهء دزدی رای مردم و ملياردها دالری را که از حق و خزانهء ملت ربوده اند پس بدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا