انتخابات

حمايت مردم كاپيسا از نامزدي داكتر عبدالله

dr_abullah


هزاران تن از مردم ولسوالي صياد ولايت كاپيسا در يك گردهم آيي با شكوه كه در آن نماينده هاي ولسوالي هاي تگاب، نجراب و كوهبند نيز شركت داشتند از كانديداتوري داكتر عبدالله عبدالله در انتخابات رياست جمهوري اعلام حمايت كردند.

در اين گردهم آيي كه اقشار گوناگون مردم ولايت كاپيسا اعم از بزرگان، ريش سفيدان، علما، دانشجويان، كسبه و زارعان شركت داشتند، داكتر عبدالله يگانه گزينه ي مناسب براي برون رفت كشور از وضعيت فعلي خوانده شد.

همچنين استاد عبدالستار سيرت؛ رييس ستاد انتخاباتي داكتر عبدالله كه در اين همايش حضور داشت ضمن معرفي برنامه هاي داكتر عبدالله، به نمايندگي از وي، از مردم متدين و با احساس ولايت كاپيسا قدرداني و اظهار سپاس كرد و  اميد برد كه با حضور پرشور مردم در پاي صندوق هاي راي و گزينش كانديد اصلحي كه مي تواند اين كشور را به سرمنزل مقصود برساند، افغانستان، آينده يي خوبتر و بهتر داشته باشد.

خبرنگار جبهه ملي افغانستان نيز كه در اين گردهم آيي حضور داشت در تماسي تلفوني، استقبال مردم را از برنامه هاي داكتر عبدالله بسيار خوب توصيف كرد و گفت كه مردم اين منطقه كه از سال ها بي قانوني، ناامني و فقر و فلاكت خسته و پريشان به نظر مي رسيدند با شنيدن برنامه هاي داكتر عبدالله، يك آن برق اميد در چشم هايشان درخشيدن گرفت و آرزوي تغيير در جان هايشان دويده و متعهد شدند كه با راي و تصميم خود آينده يي بهتر را براي خود و كشورشان رقم زنند.

قابل يادآوري است كه به دليل به درازا كشيدن اين محفل و استقبال وسيع مردم از آن، اين برنامه تا اواخر شام روز چهارشنبه طول كشيد كه گزارشگر ما  مكمل آن را فردا در ويب سايت تقديم تان مي كنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا