طنز

شـــک درعـــدالـــت الـــهی

وجـــود تبعیـــض جنـــسی و بی عـــدالتـــی در طـــریقه بدســـت آوردن کـــلید بهشـــت و پاداش آن برای مـــردان و زنان 
من نمیخواهم در عدالت الهی شک و تردیدی داشته باشم اما با وجود آن این سوال در ذهنم خطور میکند که چرا مردان و زنان که هردو مخلوق و بنده گان خداوند اند برای بدست آوردن کلید بهشت راه هایمختلفی را در پیش دارند و نتیجه و عواقب متفاوت و متضادی را بدست می آرند.
مردان با اجرای یک عمل انتحاری در یک چشم بهم زدن چراغ زندگی خود و ده ها انسان دیگر را خاموش کرده و با ریختاندن خون شان به زمین فورا کلید بهشت را بدست آورده و هفتاد و دو حور انار پستان بهشتی آنها را تا لب حوض کوثر بدرقه میکنند.
اما زنان برای بدست آوردن کلید بهشت باید یک عمری را در زیر زندان متحرک و متعفن چادری یا حجاب و نقاب اسلامی به سر برند ، از تنفس درهوای آزاد و نور و گرمی آفتاب محروم باشند و مشاهده زیبایی های جهان هستی و محیط ماحول فقط از پشت پنجره زندان چادری یا درز حجاب و نقاب برایشان میسر گردد.
جالب تر و غیر قابل باور از همه نتیجه و عاقبت کار است چونکه مردان به پاداش عمل انتحاری شان که در اثر آن خون ده ها انسان بی گناه به خاک ریختانده شده به هفتاد و دو حور انار پستان بهشتی دست می یابند اما زنان بیچاره بعد از یک عمر ریاضت و تحمل رنج و مشقات فراوان در زیر زندان حجاب و نقاب اسلامی و محروم بودن از همه نعمات و لذت های زندگی بالاخره منحیث پاداش هفتاد و دو انباق انار پستان نصیب شان میگردند.
قضاوت را میگذاریم به زنان انباق داری که فقط یک انباق دارند و از دست همان یک انباق یک تار مویی بر فرقشان باقی نمانده و فغان شان به آسمان ها بلند شده پس حالا خود را برای لحظه ای در جایگاه آن زن بیچاره که عمری را در ریاضت و بردگی و قید حجاب و نقاب به سر برده و در نتیجه بدست هفتاد و دو انباق انار پستان موی کنک شده قرار دهید.
با تقــــــــــــدیم حــــــــــــــــرمت
حقــــــــ(شـــمس الحـــق)ـــــــانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا