اعلاميه ، اطلاعيه و پيامها

افتتاح وب سایت تحلیلی خبری «الف»

shahir_alef

ما با شعار ( ما از جنگ نمی گوییم ) آغاز کرده ایم!

منظور از ایجاد این وب سایت پیشکش نمودن اخبار، وضع سیاسی اجتماعی کشور و معرفی چهره های بزرگان و استعداد های جوانی که امید به آینده و فرادای کشور دارند می باشد. معرفی فرهنگ، هنر ، دانش و فن، استعدادها ودست آورد های علمی ، ادبی و سیاسی کشور و مردم میهن عزیز ما از اهداف عمده ما است.

 بقول خداوندگار بلخ:

نه شبم به شب پرستم که حدیث خواب گویم

چون  غلام  آفتابم  همه  از آفتاب  گویم

ما از جنگ نمی گوییم ! ما می دانیم که خواسته و یا ناخواسته سرنوشت ملت ما سال هاست که با پدیده شوم جنگ و ویرانی گره خورده است ، اما ما تشنه صلح رفاه و پیشرفت میهن خود بوده و از امیدواری های خود حرف می زنیم . ما آینده کشور و مردم خود را به فال نیک میگیریم !

 ما مطمیًن هستیم که اخبار جنگ و جنگ افروزان بقدر کافی انعکاس می یابد . آرزوی ما بجای حرف نفاق های  قومی ، مذهبی، زبانی و سمتی، صحبت و گسترش فرهنگ همدیگر پذیری است.

 از انتقاد های منفی و بی جا خودداری و از برداشتن قدم های کوچک به سوی آینده یی مملو از سعادت و رستگاری ، از پیشرفت ها و دستآوردهای در نظر اول بسیار اندک اما با اهمیت و حیاتی در عرصه های علم، اقتصاد، سیاست و اجتماع  یاد آور می شویم .

 فراهم آوردن بستر منا سب مطالعاتی و تحقیقاتی برای صاحب نظران و پژوهشگران عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ، پیشکش نمودن طرح ها و دیدگاه ها و نیز انجام نظرسنجی های از دیگر اهداف این وب سایت می باشد.

ما به این باور هستیم که به یاری و همدستی دوستان صاحب نظر و با دانش و به کمک قلم توانای شما عزیزان به اهداف پاک و بی آلایش خود خواهیم رسید.

 به امید همکاری های شما.

 

___

یاددشت:

آدرس وب سایت:

www.alef-afghanistan.com

ایمیل آدرس :

contact@alef-afghanistan.com

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا