اعلاميه ، اطلاعيه و پيامها

اعلاميه مطبوعاتي شبكه نهادهاي جامعه مدني ولايت پنجشير در رابطه به مبارزات انتخاباتي

 

شبكه نهادهاي جامعه مدني ولايت پنجشير مطابق حكم ماده (35) قانون اساسي افغانستان و حكم ماده (2) قانون سازمانهاي اجتماعي كشور، به حيث يكي از تشكلات اجتماعي، غير سياسي و غير وابسته، در خزان سال 1387هجري خورشيدي به وجود آمده كه متشكل از نهادهاي فرهنگي در اين ولايت مي باشد.

هدف از ايجاد اين شبكه، دفاع از حقوق عامه، نظارت بر امور حكومت و مشوره دهي براي مسوولين دولتي و موسساتي است كه در بخش هاي انكشافي فعاليت مي كنند.

بلند بردن سطح آگاهي مردم از طريق رسانه هاي صوتي، تصويري، چاپي و تدوير محافل، مجالس، سمينارها و كنفرانس هاي آموزشي، با در نظرداشت حفظ ارزشهاي اسلامي در رابطه به مسايل اجتماعي، خطوط اساسي فعاليت اين سازمان را تشكيل مي دهد.

در اين روزها كه مبارزات انتخاباتي در سراسر كشور، ميان كانديدان رياست جمهوري و شوراهاي ولايتي جريان دارد، مسووليت نهادهاي جامعه مدني، علماء عزيز و جوانان با احساس و روشنفكر، اينست كه مردم را به مسير سياسي اي تشويق و ترغيب نمايند كه مصلحت هاي اسلامي و ملي آنها ايجاب مي كند.

شبكه نهادهاي جامعه مدني ولايت پنجشير به خاطر تحقق اهداف والاي اسلامي و ملي ملت مجاهد و رنج ديده اين مرزبوم، وجيبه ايماني خويش ميداند تا در چنين مقاطع حساس تاريخي در پهلوي ساير نهادهاي ملي آزاد و غير سياسي، مردم عزيز خويش را در روشني حقايقي قرار دهد تا در تصاميم خويش مبني بر تغيير و تحول و انكشاف، محتاطانه و مجدانه گام بردارند.

بنا بر اين، از نمايندگان كانديدان آرزوي ما اينست كه مي توانند در پيشبرد برنامه هاي مبارزات انتخاباتي خويش به شكل مسالمت آميز، از منابع مختلف تبليغاتي مانند:‌ تدوير محافل و مجالس، نصب پوستر ها، مصاحبه با رسانه ها و غيره با رعايت اصول و مقررات مصوبه از طرف كميسيون محترم مستقل انتخابات،‌ استفاده نمايند.

شبكه جامعه مدني ولايت پنجشير از مردم شريف خويش انتظار دارد تا در حمايه شان از كانديد مورد نظر (كه حق هر فرد است) به آراء‌ و نظريات ديگران احترام گذاشته و تصويرهاي ساير كانديدان را از روي ديوارها پاره نكنند.

شبكه نهادهاي جامعه مدني ولايت پنجشير به خاطر فعاليت هاي بيشتر،‌ به همكاري علماي عزيز، دانشجويان، متنفذين و بزرگان، در راستاي پيشبرد برنامه هاي اجتماعي خويش نياز دارد، اميد است با پيوستن به اين شبكه غير سياسي، جايگاه پنجشير را در خانواده ملي افغانستان افتخار بخشيده و به زيبايي بيشتر آن بيافزاييد.

جهت معلومات بيشتر به آدرس ذيل تماس بگيريد:

محترم داكتر صفي احمد مشعل

منشي و سخنگوي شبكه جامعه مدني ولايت پنجشير

شماره تماس: 0772036275

 

عزيزاحمد حنيف

رييس شبكه نهادهاي جامعه مدني ولايت پنجشير

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا