خبر و دیدگاه

کــودکــان ریش دار

دشــمنان اســلام در حــملات وحشــیانه دشــت ارچــی حتــی بر کــودکــان معصــوم رحــم نکــردند !
در حملات وحشیانه و بیرحمانه دشت ارچی بر زنان و کودکان مظلوم و بیدفاع دشمنان اسلام به ثبوت رسانیدند که آنها به هیچ معیارانسانی و هیچ ارزش مدنی پابند نیستند ورنه چنین بیرحمانه و ددمنشانه زنان و اطفال معصوم و بی گناه را قتل عام نمیکردند.
طالبان در طول سه دهه جهاد و مقاومت مسلحانه تا هنوز بینی یک فرد بی گناه و یا یک طفل معصوم را خون نکرده اند و همیش فقط دشمنان تفنگ بدست را هدف حملات شان قرار داده اند اما این نامردان عالم که توان رویارویی با مجاهدین سربکف و طلاب کرام را در میدان جنگ ندارند زور بازوی شان را به مردان کهن سال ، زنان و کودکان بی دفاع نشان میدهند.
محل را که این وحشیان و نامردان دهر در دشت ارچی چنین بیرحمانه با خاک و خون یکسان کردند یک مدرسه دینی همراه با یک کودکستان برای اطفال یتیم و بی پدر بود که هر سال در حدود دو هزار طالب بی پدر از آنجا فارغ شده و در خدمت خلق خدا دست بکار می شوند و حتی از ریختن خون شان در راه اسلام دریغ نمی ورزند.
حالا از یکسو این نوکران اجنبی به زور باداران نصرانی شان همین کودکان بی پدر را بی خانه و بی کاشانه ساخته و تعداد زیاد شان به درجه رفیع شهادت نایل کردند و از سوی دیگر مطبوعات نوکر صفت کابل ادعا دارد که کشته شدگان دشت ارچی کودک نه بلکه همه صاحب ریش و بروت اند.
این بردگان غرب و مزدوران اجنبی آنقدر از اسلام بیگانه شده اند که بر علاه آشنا نبودن با احکام نماز جنازه این را هم نمیدانند که داشتن ریش سنت رسول خدا و زینت ظاهری مرد مومن است و خداوند متعال این نعمت را به بندگانش بقدر مقام و منزلت ایشان در نزد حق تعالی عنایت می فرماید.
ازین رو میزان محکم بودن ایمان مرد مومن با طول ریش او در تناسب مستقیم قرار داد و خدای متعال برای فرزندان شهدای راه اسلام حتی در هنگام طفولیت این نعمت را بقدر کافی عطا می فرماید تا از سایر کودکان متمایز گردند.
با تقـــدیم حــــــــــــــــرمت
حقــ(شـــمس الحـــق)ــانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا