خبر و دیدگاه

طـــنزروز به مـــناســـبت هشــتم مــارچ روز جهـــانی زن

 
دســت دادن با مــرد نا محــرم
 
شــورای علمــای افغانســتان زنــی را به جــرم دســت دادن با مــرد نامحــرم محکــوم به اعــدام کــرد !
عده چشمان بصیرت شان چنان کور و قلوب شان خالی از ایمان به خدا و روز جزاست است که هنوز هم علت این سیه روزی و قتل و کشتار هر روزه در کشور را درک نکرده اند و یا نمی خواهند این واقعیت تلخ را قبول کنند که این غضب الهی ثمره گناهان و معصیات خود شان است.
اگر تا کنون بجای برف و باران که رحمت خداوند است از آسمان آتش و سنگ و ریگ داغ نباریده و همه را زیر آوار ریگ و خاکستر مدفون نکرده این بدون شک از برکت وجود یکعده علمای دین ، قاریان قرآن و طلاب کرام است ورنه صبر و حوصله الهی هم روزی به پایان میرسید و با یک زلزله شدید و یا یک سیلاب قدرتمند به اینهمه گناه و معصیت پایان میداد.
دردا و حسرتا که در سرزمین مجاهدین اسلام و طلاب کرام ستاره افغان سرمشق جوانان کشور شده و لعو لعب و هرزگی ، رقص و پایکوبی بنام هنر باعث پخش فساد اخلاقی در جامعه گردیده ، شرم و حیا ، عفت و پاکدامنی از میان امت اسلام رخت بربسته ، نطاقان زن در برنامه های تلویزیونی با چنان آرایش غلیظ در پشت پرده تلویزیون ظاهر میگردند که گویی شب زفاف است و خود را برای شوهران شان آرایش کرده اند.
در حالیکه همه ادعای مسلمانی دارند و کلمه محمدی بر زبان جاری میکنند و به نیکی میدانند که زن مسلمان را مجاز نباشد که تاری مویش را مرد نامحرم ببیند و یا حتی صدای پایش را مرد نامحرم بشنود و نظر به روایات متعدد از منابع معتبر اسلامی در روز قیامت این زن که یک تار مویش از زیر چادر بیرون شده و چشم مرد نامحرم بدان افتاده با همان تار مو برای هفت شبانه روز بر شاخ درخت طوبی آویزان میگردد.
همچنین نظر به روایات دیگری از کتب معتبر اسلامی چاپ بازار قصه خوانی پشاور پاکستان زن مومنه که دستش به دست مرد نامحرم تماس پیدا کرده در روز جزا آن دستش پشت و روی میگردد که اگر دست راست باشد دیگر آن عاجزه نمی تواند لقمه نانی بر دهان برد و در نتیجه از گرسنگی هلاک میگردد.
با تقـــــــــدیم حـــــــــــرمت
حقــــ(شـــمس الحــق)ــــانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا