خبر و دیدگاه

هیچ بیت المقدسی ، مقدس تر از میهن مقدس ما نیست

درین شکی نیست که بیت المقدس برای مسلمانان جهان و از جمله مسلمانان افغانستان ، مکان مقدس و با ارزش است. بدون شک برسمیت شناختن بیت المقدس بحیث پایتخت اسرائیل توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قلب بسیاری مسلمانان جهان و افغانستان را سخت جریحه دار ساخته است. اما واقعیت اینست که بیش از نیم سده است بیت المقدس در اشغال اسرائیل است، کشور های غربی بویژه آمریکا بحیث حامی اسرائیل همواره در کنار این کشور قرار داشته است.
باید گفت از جنگ شش روزه ۱۹۶۷ بدینسو آمریکا از بیت المقدس شرقی اشغالی توسط اسرائیل به عنوان شمشیر داموکلس برای تحقیر و تهدید فلسطینی ها و مسلمانان جهان استفاده کرده است. اما دونالد ترامپ این شمشیر را به گونه دراماتیک بر قلب فلسطینی ها و مسلمانان جهان فرو برد و برای همیشه این کار را یک سره کرد.
ترامپ این کار را در آستانه عید کریسمس به عنوان تحفه عیدی به یهودی ها و عیسوی ها انجام داد.
آمریکاییها و اسرائیلی ها و متحدان سعودی و وهابی شان خوب می دانند که مسلمانان به جز از چند حرکت خشونت آمیز، دعای بد و دشنام به آدرس آمریکاییها و یهودی ها هیچ چاره ای دیگری ندارند. افزون بر آن گروه های تروریستی نظیر گلبدینی ها ، طالبان و داعشیان و صد ها گروه تروریستی دیگر قبل ازینکه تهدیدی برای اسرائیل و یا آمریکایی ها باشند آنها تهدید برای خود مسلمانان هستند.
دونالد ترامپ با اعتماد به نفس و تفاهم با عربستان سعودی و یک تعداد کشور های مزدور دیگر عربی این اعلام را نموده است.
اما یک تعداد رهبران کشور های اسلامی متحد ستراتیژیک اسراییل و امریکا نظیر عربستان سعودی، ترکیه، امارات متحده، پاکستان و یک تعداد کشور های دیگر اسلامی بخاطر فریب افکار عامه مردم مسلمان خود محالفت می کنند.
دولت افغانستان و رهبران آن که جیره خوار آمریکا هستند نیز بخاطر افکار عامه مردم با اقدامات ترامپ ظاهرا پیام های مخالفت می فرستند. این در حالیست که اشرف غنی و بی بی گل که دست پرورده آمریکا و اسرائیل هستند ، نه باور به دین اسلام دارند و سالهاست که آنها با فرزندانشان در پشت دیوار ندبه در اورشلیم عبادت کرده اند. روی تصادفی هم نبود که نظر به گزارش اسرائیل تایمز دولت اسرائیل و صهیونیست های واشنگتن برای پیروزی غنی در انتخابات ۲۰۱۴بحیث رئیس جمهور و خانم بی بی گل بحیث بانوی اول افغانستان در محافل سیاسی جهان لابی گری می کردند.
شاید عاقلانه باشد مردم متدین افغانستان در بازی پیچیده ای” جنگ و نفرت مذهبی” که قرنهاست در خاورمیانه بویژه در سر زمین فلسطین و اسراییل جریان دارد و هزاران انسان غافل و متدین کشته شده اند خود را درگیر نکنند.
بدون شک بیت المقدس برای مسلمانان افغانستان مقدس است ولی هیچ چیز مقدس تر از میهن مقدس خود ما نیست که اکنون در جهنم توسط شیاطین طالبی، داعشی، گلبدینی و رژیم مافیای قومی مزدور و جیره خوار یهود و نصارا می سوزد. ازینرو بزرگترین رسالت مسلمانان افغانستان قبل از همه نجات بیت المقدس خود مان از جهنم تروریزم و حامیان سیاسی آنان است.
اگر مردم همین همبستگی که در اعتراض به شناخت بیت المقدس بحیث پایتخت اسرائیل نشان دادند برای نجات میهن مقدس خود انجام بدهند، سر زمین مقدس تان از جهنم تروریزم یهود و نصارا نجات خواهد یافت و آنگاه با دست باز می توانید به کمک فلسطینان مظلوم برسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا