طنز

دســت هــای پشــت پرده

گــروه حقیقــت یاب حــزب اســلامی به دســت هــای پشــت پرده در پرتاب کفــش بســوی حکمتــیار دســت یافــت !
قرار تحقیقات بیطرفانه که در فضای کاملا اسلامی و عادلانه از طرف گروه حقیقت یاب حزب اسلامی تحت نظارت ریاست امنیت ملی با حضور محترم ستانکزی و جناب حنیف اتمر در مورد انگیزه پرتاب کفش از سوی آقای سید عبدالواحد دادشانی بسوی محترم حکمتیار صورت گرفت ایشان بدین نتیجه دست یافته اند که :
آنطوریکه ادعا میگردد آقای دادشانی نه یک جوان احساساتی و بیطرف است که این عمل شنیع را به تنهایی انجام داده بلکه او عضو برجسته و فعال شوری نظار است که در هفته شهید با فیر های هوایی نیز باعث قتل و جراحت شهروندان بی گناه کابل گردیده است.
قرار اطلاعات دقیق و موثق از دفتر ریاست امنیت ملی جناب دادشانی از پدر ایرانی الاصل است که روابط خیلی نزدیک و حسنه با دفتر سپاه پاسداران مشهد در جمهوری اسلامی ایران دارد که از طرف سازمان اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در بدل مبلغ ده ملیون تومان برای این کار گماشته شده است.
تیم تخنیکی گروه حقیقت یاب حزب اسلامی با تحقیقات جامع و دقیق که بالای کفش آقای دادشانی انجام دادند به این حقیقت تلخ و دهشتناک دست یافتند که کفش مذکور با مخلوطی از مواد منفجره سنتی و مواد رادیو اکتیفی اتمی تعبیه شده بوده که اگر منفجر میگردید به یقین کامل باعث قتل تمام حاضرین مسجد جامع هرات می گشت.
گمان کنم این حقیقت روشن تر از آفتاب است که تهیه چنین مواد خطرناک رادیو اکتیفی اتمی بدون کمک سازمانهای اطلاعاتی منطقه ناممکن و بدور از تصور است.
در مورد انگیزه این عمل زشت و ناروا جناب دادشانی اعتراف کرده که او در مقابل دریافت پول از جمهوری اسلامی ایران حاضر به این عمل شنیع شده و جمهوری اسلامی ایران با این کار در صدد انتقام گیری از آقای حکمتیار به جرم افشاگری هایش در مورد زندانی های سیاسی دولت ایران منجمله شخص خودش‌ بوده.
با تقــــــــــــدیم حـــــــــــرمت
حقــــ(شـــمس الحــق)ــــانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا