خبر و دیدگاه

خبرنامه جبهه بسیج ملی افغانستان‎

متن پیام:
یک مقام وزارت دفاع گروه طالبان همراه با سکرتر و محافظش کشته شد و دو محافظ دیگرش شدیدا زخم برداشته اند.

یاور سرمفتشیت وزارت دفاع گروه طالبان که فرد دست راست مولوی تاجمیر جواد نیز بود همراه با سکرتر و محافظ اش کشته شد

مبارزین جبهه بسیج ملی افغانستان، حوالی ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شب گذشته مورخ ۲۲ بر ۲۳ سرطان ۱۴۰۳ هجری خورشیدی ( ۱۲/۱۳ جولای ۲۰۲۴ میلادی): در سرک بالای قریه پراچی ولسوالی پغمان کابل، بالای رینجر دگروال خودخوانده طالبان قاری عابد یاور سر مفتش وزارت دفاع این گروه عملیاتی را اجرا نمودند .
در نتیجه این عملیات قاری عابد همراه با سکرتر و یک محافظ دیگر خود کشته شده راننده و  محافظ دیگرش شدیدا زخم برداشته اند.
قاری عابد باشنده اصلی ولایت بغلان میباشد و فرد عتمادی و دست راست مولوی تاجمیرجواد معاون استخبارات این گروه بود که در گذشته مسولیت قطعه انتحاری الحمزه در زون شمالشرق را به عهده داشت و در شناسایی وترور نظامیان پیشین نیز نقش عمده ی را ایفامی کرد.
قابل یاد آوری میدانیم که قرار است در روز های آینده عملیات های گسترده نیروهای جبهه بسیج ملی در تمامی ولایت های افغانستان، بالای مراکز و پایگاه های گروه ترورستی طالبان آغاز گردد، بنآ برای همه شهروندان نجیب و با عزت مردم افغانستان توصیه میگردد تا از نزدیک شدن به مراکز نظامی و وسایط نقلیه این گروه جدآ خوداری نمایند تا هیچگونه آسیب های جسمی و روانی بر آنان نرسد.
همچنان از تمامی جوانان با احساس مشمول همه اقوام شریف این سرزمین در همه ولایت های کشور تقاضا می‌گردد که در صورت داشتن هرگونه تمایل برای مبارزه در برابر این گروه ترورستی، جبهه بسیج ملی آماده هرگونه همکاری میباشد، تا در مبارزه در برابر این گروه قوی‌تر عمل نمایند.

با احترام
دفتر رسانه‌ی جبهه بسیج ملی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا