خبر و دیدگاه

” بگــیرش کــه نگــیرش “

 
بشــنو از اتمــر حــکایت میکــند وز تروریســتان شــکایت میکــند
حنیف اتمر مشاور ارشد امنیت ملی که چندی قبل از دولت پاکستان خواستار رهایی زندانیان طالب از زندانهای پاکستان گریده بود در یک سخنرانی خطاب به نیرو های امنیتی کشورگفت که مشکل ما مبارزه با طالب و داعش نیست چون ایشان برادران نارض یا مخالفین سیاسی ما اند که اگر بکلی جلو عملیات انتحاری و یا انفجاری ایشان را نتوانیم بگیریم لا اقل در تعین زمان و مکان عملیات شان می توانیم سهم گرفته وآن را به نفع حکومت وحدت ملی تغیر دهیم بلکه مشکل اصلی ما غلبه بر تروریستان خارجی و دهشت افگنان بیگانه است که آنها بدون مشوره با مقامات دولتی خود سرانه اقدام به فعالیت های دهشت افگنانه در هر گوشه و کنار کشور میکنند.
وی در ادامه سخنانش از قتل و کشتار مردم ملکی در ننگرهار توسط تروریستان خارجی یاد آور شده و به روایت از ظاهر قدیر نماینده پارلمان اذعان داشت که تروریستان خارجی توسط هلیکوپتر های با هویت نا معلوم از یک منطقه به منطقه دیگر انتقال داده می شوند.
همچنین جناب اتمر از دست داشتن تروریستان خارجی در کشتار بیرحمانه جوانان جنبش روشنایی در تظاهرات چوک دهمزنگ یاد آور شده و به قول از احمد بهزاد یکی از مدیران جنبش روشنایی اظهار داشت که جسد یک تروریست خارجی در میدان دهمزنگ تقریبا سالم باقی مانده بود و به وضاحت مشاهده می شد که او اهل کشور های اروپایی بوده است.
قرار گزارشات موثق توطئه حمله به کاروان سربازان جنرال دوستم و قتل چند نفر از سربازان ورزیده او توسط همین تروریستان خارجی صورت گرفته که هدف اصلی آنها ترور جنرال دوستم و نزدیکانش بوده که با اقدام سریع کماندو های امنیت ملی آن پلان شوم و شیطانی خنثی شده و جنرال دوستم به سلامت در محل اقامتش بازگشتانده شده است.
این تروریستان لعنتی خارجی چنان قسی القلب و بیرحم اند که حتی رعایت مراسم تدفین مسلم ایزدیار را هم نکرده و در آنجا با حمله انتحاری مراسم مذکور را بهم زده و باعث قتل و جراحت چند نفر مسلمان بی گناه گردیدند.
پس ملت شریف افغان باید قدر طالبان و داعشیان افغان را دانسته و بیجا و بیمورد از ایشان شکوه و شکایت نکنند تا مباد که ایشان ازینجا دلسرد شده و به پاکستان باز گردند که در آنصورت جای آنها را همان تروریستان لعنتی خارجی خواهد گرفت که ایشان به هچ کس و هیچ چیزی رحم نخواهد کرد.
با تقــــــــــــدیم حـــــــــــرمت
حقــــ(شـــمس الحــق)ــــانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا