برهان الدین ربانی

پیام تسلیت سترجنرال دوستم به مناسبت شهادت شهید استاد ربانی

dostum1

پيام تسليت ستر جنرال عبدالرشید دوستم رهبر جنبش ملي اسلامي افغانستان و درستيزوال سرقومانداني اعلي قواي مسلح كشور، به مناسبت شهادت شهید استاد برهان الدین ربانی  

با تأثر و تأسف فراوان كه دشمنان دين و دنيا و تروريست‌هاي خون‌آشام در آستانه روز جهاني صلح است، با يك عمل انتحاري ضد ملي و ضد اسلامي، پروفسور استاد برهان‌الدين رباني رييس‌جمهور اسبق دولت اسلامي افغانستان، رييس شوراي عالي صلح و رهبر حزب جمعيت اسلامي افغانستان را به شهادت رسانيده و مرتكب جنايت بزرگ ديگري شدند.

هموطنان عزيز و شرافت مند، خواهران و برادران عزيز! اجازه دهيد تا بدين وسيله عميق ترين مراتب تسليت و همدردي و تاثر هيات اجرائيه و شوراي مركزي حزب  جنبش ملي اسلامي افغانستان را به مناسبت شهادت نا به هنگام  رهبر فقيد حزب جمیعت  اسلامي افغانستان به تمام رهروان و پيروان آن شهيد عالي مرتبه  و همه هوا خواهان آزادي و عدالت اجتماعي در كشور، عرض نمايم.

 شهيد استاد برهان الدین ربانی ، يكي از محورهاي اصلي و عمده جهاد و مقاومت، حق طلبي و عدالت خواهي مردم كشور ما بود. كارنامه‌هاي بزرگ و سخنراني‌هاي پرمحتواي او در پاسداري از ارزش‌هاي اعتقادي و ملي و در دفاع از حقوق حقه مردم محروم و مستضعف كشور، براي هميشه در حافظه تاريخ باقي خواهد ماند و سرمشق تمام مبارزان راه آزادي، حق و عدالت خواهد بود.

ما در حاليكه نبود استاد ربانی  شهيد را در شرايط كنوني كشور بسيار محسوس مي دانيم و با اتحاف دعا بروان پاك آن استوره جهاد و مقاومت ، اميدوار هستيم كه تمام هموطنان ما دست بدست هم داده با همبستگي و اتحاد كامل، در جهت تحقق آرمان هاي عالي شهدا و قهرمانان ملي ما كه سعادت و پيروزي كشور و ملت را در كنار دارد تلاش نمایند.

شهادت پروفيسور استاد برهان‌الدين رباني را به رييس جمهوري اسلامي افغانستان، هيأت رييسه و اعضاي شوراي ملي، خانواده مرحومي و كافه مردم متدين و مسلمان افغانستان تسليت عرض می‌دارم. روح شهدا شاد باد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا