اخبار و گزارشات

معنوی خطاب به کرزی: از فرزند خود مى گذرم، ولى قانون را زير پا نمى کنم

manawi_vs_karzai

به گزارش جاودان به نقل از روزنامه ی آرمان ملی، پس از آن که کميسيون مؤظف از سوى رئيس جمهور قضيه جنجـالى مجلس نماينده گان را به دادگاه استيناف راجع ساخت، حامد کرزى روز دوشنبه گذشته (20 سرطان) باز هم با فضل احمد معنوى، رئيس کميسيون مستقل انتخابات ملاقات داشت و از وى خواست تا فيصله دادگاه ويژه انتخابات را بپذيرد و در مورد ترکيب مجلس نماينده گان که دوسيه هاى آن از سوى لوى سارنوالى به کميسيون فرستاده شده است، تجديد نظر کند.

اما آقاى معنوى بازهم بر موضع قبلى خود اصرار کرد و در ملاقاتى که حدود چهار ساعت با حامد کرزى ادامه داشت خاطر نشان ساخت که وى به هيچ صورتى خلاف قانون اساسى افغانستان عمل نمى کند.

در گزارش آمده است، در اين ملاقات ميان کرزى و معنوى مشاجره لفظى و بگو و مگو هاى صورت گرفت و رئيس جمهورى به رئيس کميسيون انتخابات گفت: “تو از زور گويى کار مى گيرى و نتيجۀ اين تمرد خود را خواهى ديد.”

اما معنوى به صراحت به آقاى کرزى گفته است که او از فرزند خود مى گذرد، ولى قانون را زير پا نمى کند. همچنان معنوى در اين ملاقات به رئيس جمهور گفته است که وى دوسيه هايى که از سارنوالى به کميسيون رسيده است آن را دوباره مسترد مى کند.

طبق يک خبر ديگر، ديروز تمام دوسيه هايى که از سوى لوى سارنوالى به کميسيون انتخابات جهت تجديد نظر در ترکيب مجلس نماينده گان فرستاده شده بود، دوباره به اداره لوى سارنوالى مسترد گرديد.

قابل ذکر است که اختلافات نهاد هاى دولتى بر سر انتخابات اخير پارلمانى، مردم کشور را شديداً نگران ساخته و بازار اقتصاد را به رکود مقابل کرده است و اگر مشکل مجلس نماينده گان حل نشود ، بعيد نيست که کشور به سوى هرج و مرج کامل پيش خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا