خبر و دیدگاه

برای منافع شخصی آبرو و عزت جمعیت‌اسلامی را برباد ندهید

ستار مراد كه از آدرس جمعيت و از طرف داكتر عبدالله به مقام وزارت تكيه زده است ، امروز در رونمايى نوشته هاى اقاى حكمتيار فرموده است: اكنون كه حكمتيار صاحب تشريف می آورند، فرصت خوبی براي احراز زعامت سياسی مسلمانان فراهم می‌شود.

آقاى ستار مراد! من هنوز فراموش نكرده‌ام، آن جمع خبيث منافق را كه در جريان تشكيل و انسجام شوراى نظار، همزبان و همگام با حكمتيار عليه مسعودبزرگ عزيز تبليغات وسيعى به راه انداختند و در حاليكه روزها از آخور نعمات سفره جمعيت شكم پروار مى‌نمودند شب‌ها در طويله‌اى حكمتيار شعار منافقانه‌اى نهضتى و غير نهضتى سر مى دادند…

اين توطيه شوم با حكمت و بنيش خردمندانه‌اى شهيد استاد ربانى مهار و مديريت شد.

آمر صاحب شهيد خار در چشم و استخوان در گلو خنجر زنى‌هاى دوستان نادان را تحمل مى نمود و تا آخر جوان‌مردانه بر سر اعتماد و رهروى خود باقى ماند.

امروز ديده مى‌شود كه پرورش يافتگان همان تفكر فرصت را براى عربده كشى‌هاى منافقانه باز ديده اند و حاضرند زعامت و رهبرى را به جنايتكار و تروريست ای‌كه تا امروز از مردم معذرت نخواسته و استغفار نمى كند و هنوز با تفكر ما دشمنى علنى دارد ارزانى دارند.

كسى ايكه در صبح كاذب چنان غرق شده است كه تا امروز از جنايات خود در محضر خدا و مردم افغانستان حاضر به معذرت خواهى نيست و از خون مردم تاج افتخار بر سر كرده است ، شايسته اى تقدير و سزاوار ستايش نمى باشد.

[pullquote]ستار مراد: اكنون كه حكمتيار صاحب تشريف می آورند، فرصت خوبی براي احراز زعامت سياسی مسلمانان فراهم می‌شود[/pullquote]

 جمعيت فربه‌تر از آنست كه هركسى با توجه به منافع شخصى خود از ان به عنوان يك ابزار عليه رقباى سياسى و محلى خود سؤ استفاده نمايد.

جمعيت گروگان كسى نيست و استخوانى گلو‌گيرى است كه حنجره‌اى هر فاسد تجارت پيشه‌اى منافق را پاره خواهد كرد.

تو آزادى با هر جنايتكار و فاسد و فاجر و منافق و فاسق هم‌كاسه و هم‌پيمان شوى، اما حق نداريد از آدرس جمعيت آبرو و اعتبار جهاد و مقاومت را بر باد دهيد.

هر بيشه گمان مبر كه خاليست
شايد كه پلنگى خفته باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا