خبر و دیدگاه

کاروان دانشگاهیان

“کاروان دانشگا هیان از کابل تا آمریکا ” ، نام کتاب جدید أست که توسط استاد شکر الله کهگدای سابق استاد دانشگاه کابل، از نشرات ماهنامه کاروان که جناب کهگدای مدیر مسول آن بود  گرد  آوری شده و به نشر رسیده أست .
کاروان اساسا در کابل یکی از نشرات وزین مطبوعات کشور در دهه دموکراسی یعنی ١٩۶٣ الی ١٩٧٣ بود که توسط مرحوم استاد صباح الدین کشککی به نشر می رسید. در آن زمان، جناب شکر الله کهگدای از همکاران جریده کاروان و از شاگردان مرحوم کشککی بود. بعد از هجرت جناب کهگدای همت به خرج داد و کاروان را برای مدت چهارده  سال در امریکا زیر عنوان ” ماهنامه کاروان ” به نشر سپرد که حاوی مطالب دینی ، سیاسی ، اجتماعی و مصاحبه ها با عکس ها بود . افتخار همکاری کاروان را در امریکا داشتم و من زیاد تر در مسایل اجتماعی و اسلامی می نوشتم .
اخیرا جناب کهگدای همان برگزیده ای چهارده سال کار را جمع آوری کرده و یک کتاب فوق العاده جالب درآورده و به نشر سپرده است. یادگاری أست نه تنها از مطبوعات بیرون مرزی افغانستان بلکه خاطرات فراموش ناشدنی هموطنان در هجرت .
من این تشبث نیک را به جناب استاد کهگدای تبریک می گویم و برای جناب شان درین ماه مبارک رمضان عمر طولانی و صحت کامل آرزو می کنم . برای حصول این کتاب جالب لطفا با جناب استاد کهگدای به شماره تیلفون
۵۱۰-۳۸۸-۱۵۱۸  در  کلیفورنیا به تماس شوید .
فرید یونس
سابق همکار قلمی ماهنامه کاروان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا