خبر و دیدگاه

امان الله شاه سابق اکنون برای هیتلر کار می کند

حاکم سابق افغانستان که در پایتخت های اروپا که برایش جشن گرفتند

 

پنجاویک سال پیش، در شهر کابل، در زیر سایه قله های وسیع و پوشیده از برف هندوکش، پسری از حبیب الله امیر افغانستان به دنیا آمد. حبیب الله قبلا” پسری بنام عنایت الله داشت، اما عنایت الله باید نشان می داد که در برابر نشاط، جاه طلبی و اراده برادر کوچکش که ریه های قوی اش، حتی اکنون در برابر جهانیکه اورا به اوج بر و دوباره بر زمین زد، ناله و فریاد میکرد و دلش پر از تلخی و حسرت بیهوده بود.

 

دوام مطلب … امان الله هتلر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. زنده باد نام و یاد شاه امان الله. اگر این شاه را انگلیس توسط ملاها و روحانیون نوکر و و طنفروش از افغانستان نمی کشیدند، باور کنید که او چهره افغانستانرا تغیر میداد. همینکه عشق به ترقی و آبادی افغانستان داشت، میتوانست افکار فاشستی خسر خود محمود طرزی را کنار گذارد. یک کشور که به سطح عالی رشد برسد در آنجا حقوق شهروندی جاری میشود . بستگی به قوم و زبان .. وغیره امراض خود بخود نابود میگردد. همینکه درک کرده بود که دین استعماری تازی افغانستان را عقبمانده نگاه داشته و آزادی زنان را نابود کرده است، کافی است که او مورد ستایش قرار گیرد. تاریخ به اینطور شاهی که علنا” علیه خرافات وارد شده توسط اعراب میرزمد به افتخار یاد کرده و اورا قابل قدر دانسته و به او افتخار می کند.
    جاودان و پیروز باد نام و ترقی خواهی امان الله خان.
    مرگ بر فاشستان قوم افغان که افغانستان را به تباهی کشانده اند. مثل نادر غدار و هاشم خان جلاد و حفیظ الله امین خون خور و گلب الدین قصاب کابل و اشرف غنی و حامد کرزی جاسوسان بیگانه و فساد پیشه گان تاریخ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا