خبر و دیدگاه

فرار مغز های دانشمند_قسمت سوم

قسمت سوم

آنها نمی خواهند که حکومت قوی اسلامی بوجود آید فرانسوی ها به نمایندگی اروپا باربارگفته اند ما دراتحادیهء اروپا هیچ حکومت اسلامی را نمی خواهیم  چنانچه ترکیه درناتو از ۵۷ سال به این طرف عضویت دارد اما دربازارمشترک عضویتش را نمی پذیرند.

مردمان مجاهد ما تاج جهاد را بر فرق خود نهادند، صد بار فرق سرشان خون آلود شد اما خم نشد.

نیویارک تایم اززبان یک مقام عالی رتبه وزارت دفاع  امریکا نوشت: هدف امریکا غیرمذهبی ساختن افغانستان است!

«جنرال چهارستارۀ آمریکایی ویسلی کالرک (Wesley Clark) که رئیس نیروهای ناتو نیز بود، در سال ۲۰۰۷ اقرار نمود که امریکا بعد از حادثۀ یازدهم سپتمبر پلان تسخیر ۷ مملکت شامل عراق، سوریه، لبنان، لیبیا، سومالیا، سودان و ایران را گرفت. «عمل امریکا به‌ حیث سرکردۀ تمدن مدرن غربی نشان ‌دهنده‌ی صدق این پلان شوم است، اما جالب اینجاست که تنها پس ازاعلان امریکا بعضی مسلمانان آگاه شدند که جهاد دراین ممالک فرض بوده و حکام آن کافرند، گویا این مسلمانان از قرآن نه بلکه از پنتاگون فتوا می‌گیرند. امریکا توانست با استفاده ازهمین احمق‌ها، عراق، لیبیا، سوریه و غیره را به خاک و خون بکشاند. امروز نوبت ایران است و خبرها حاکی از این است که مجاهدین پنتاگونی مصروف طرح اعلان جهاد در ایران اند و فردا این مجاهدین به عربستان سعودی، ترکیه، پاکستان و سایر ممالک اسلامی به ‌نوبت حرکت خواهند کرد تا پلان اسرائیل را به اتمام برسانند. ۲۴ مارچ  ۲۰۱۷  ترمپ بلندی های گولان جزو خاک سوریه را به صیهونیستها تحفه داد در حالی‌ که نشانی ازاین مجاهدین پنتاگونی را در فلسطین که اولویت نخست است و در برما نمی‌توان یافت»‌‌ سایت جاودان،

اما واین برگر وزیرجنگ امریکا این تروریست عیسوی سرفرازانه درکتاب خاطراتش  مینویسد: دریک هفته یکصد هزارعسکر عراقی را زنده  به گور کردیم. کجاست ملل متحد؟ کجاست امنستی، کجاست حقوق بشر و اوباما ۳۸ ملیارد دالر به صهیونستها درسال ۲۰۱۶ کمک بالا عوض کرد درحالیکه هنوز هم آنها ناراض نبودند!

صدراعظم صهیونستها گفت از بابت حملۀ سوریه و عراق در آینده ما ۵۰ سال آرام شدیم. صیهونست  های غاصب به پشتی بانی ناتو چه جنایتی است که در فلسطین نمی کنند.

یکی دیگر از رازهای مخفی تروریستهای عیسوی این بود که متوجه شدند جوانان اروپایی آهسته آهسته حقیقت اسلام را پی میبرند؛ باید درنطفه نیست نابود شوند. این چال را که درجیب داشتند، بیرون کشیدند به صورت نامرئی آنها را تشویق به جنگ در دفاع ازسوریه وعراق کردند که آنجا بنام داعشی باید کشته شوند، اکثرا جوانان پاک دلی بودند که بدون کدام تعلیم نظامی داخل جنگ شدند. تعداد کشته شدگان شان در سوریه حدود ۷۰۰ نفروتعداد دیگری ازآنها که به دام امریکایی ها افتادند،۸۰۰   نفر میشد در آن جمله ۵۰ نفر دختران جوانی بودند در روز۲۰۱۸/۱۲/۲۱ رئیس اتحادیه ی کارگران صنایع آلمان گفت: تا حال ما ۸۵۰ هزار جوان پناه جو را تربیۀ فنی کرده ایم و همین حاال ۲۸۵ هزار جوان ضرورت داریم تا به رشته های مختلف فنی تربیه شوند؛ نمیدانم حکومت ما چرا این جوانان که به بهترین وجه آمادۀ اجرای وظیفه اند خارج میکنند؟ این خبر را از منابع رسمی باربار در روزنامه های آلمانی دیده ام. همین حالا انگریز یک صد هزار دریور لاری و آلمان شصت هزار بکار دارند نسبت اشد ضرورت از قوای نظامی خود استفاده میکند. چرا نفوس اروپایی ها به خصوص  آلمان انگلیس فرانسه ایتالیا و اسپانیا هرسال کمتر میشو چه مردمان شان پیر تر میشود  و به  آنها تقاعدی و کمک سوسیال باید پرداخته شود  این پول را طبقهء جوان باید از راه پرداخت مالیه  بپردازد و رقم تولدات هم هرسال کمتر میشود چه طبقهء دانشمندان شان آنقدر مصروف کار خود و سرگردانی روزگار اند همچنین مردمان طبقهء متوسسط و نادار وبه خصوص هم جنس  بازان زن به زن مرد به مرد  که طفل ندارند اروپایی ها اکثرا یک طفل دارند  ۱۷ در صد دو طفل

مقصد شان از شعله ور کردن جنگ به خصوص فروش اسلحه ویرانی جنگ دربرابر مُسلمین فرارمغز های متفکر که باید به خدمت شان درآید پروفیسورهای ما تکسی رانی و دوکتوران ما سبزی فروشی و لاری چلانی کنند نوشت.

آغا ترامپ که در باره اش واشنگتن پست نوشت: دونالد ترمپ در ایام ریاست جمهوری اش تا حال ۸ هزار بار دروغ گفته یا بدقولی کرده است.

در قرارداد چهار صد صفحه یی که با مزدورانش طالبان به امضاء رساند سه صد و نود وشش صفحه آنرا کسی ندید که دیگر چه لک بخشی ها به خال دو ابروی آنها کرده و فقط جزئییات چهار صفحه یی آن کنده کنده افشا شده ویکی ازماده هایش این بود که در اول دوصد حکومتی را تحویل بگیرند وبعدا حکومات مرکزی را به شمول کابل  چندین نفر از طالبان بلند رتبه اظهار داشتند. امریکا باید مارا رسمی بشناسد چه برای ما گفتند شما مرام های مارا به ممالک همسایه های تان و آسیای میانه عملی کنید ما برای شما اسلحه توسط ناتو روان میکنیم. آیا ترامپ یا بایدن نمی دانست که این عمل شان توسط این باند وحشی باعث فراراکثریت دانشمندان وبسته شدن دانشگاه ها مکاتب شفاخانه ها وهمه وهمه مراکز اجرایی میشود ؛با سرنوشت ۳۵ ملیون مردمان مظلوم بازی کردند امریکایی ها نامردند

چه شد که حقیقت را افشا کرد؟ البته درین مدت طبق آرزوی بادارانشان مناطق اسلامی را به خاک تبدیل کردند.ای حضرات یک بار سر بلند کنید که امروز به نام اسلام بتهای بامیان، بندهای آب، باغهای، انگورستان، دانشگاهها، مکاتب، مساجد و موزیم های سوریه و عراق، لیبیا و افغانستان که قدامت تاریخی ۱۰ هزار ساله داشتند و.نابود میشود و مردمان چیزفهمشان چطور وطن آبائی شان را ترک و درخدمت بیگانگان در میآیند. اینگونه خرابی را در ممالک اسلامی به خصوص ملک خودمان را گمان نمیبردم. داعش القاعده الفایده طالب چلی وهمۀ اینها ساخته و بافتۀ صهیونیزم، غربیها و دشمنان بشریت است.

لیوندزی  گراهام سناتور جمهوری خواهان ۱۲.۲۱.۱۱ امریکا گفت ؛ «دوستی دیرینه ام را با جو بایدن پایان بخشیدم و هرگز اورا به دلیل نحوهء خروج ازافغانستان نخواهم بخشید زیرا پس از خروج ایالات متحده  از افغانستان  دستان او خونین است »

بلی این ها اند که برای ما رهبر میتراشند بلی این ها بودند که توسط سه قوم پرست خلیلزاد کرزی وغنی احمدزی که باهم هم چشمی داشتند از ملت ما قربانی گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا