خبر و دیدگاه

مرحله سوم راهبرد در شرف تحقق است

چنان با نیک و بد سر کن که بعد مردنت عرفی
مسلمانت به زمزم شوید و هندو بسوزاند

کار به جایی رسیده است که جامعه هندوی ما عزم ترک دیار کابل زمین کرده اند. یعنی دیگر حاضر نیستند نعش خونین و گندیده ما بدگزاره های بدسگال را بسوزانند و از ما بیزار شده اند.
…و اما در پس پرده پروژه انتقال اهل هنود کشور به کانادا توطیه بزرگی نهفته است و نباید پنداشت که این کار تصادفی است.
هدف اصلی این است که در فغانستان باید یک رژیم سفاک و فوق العاده ارتجاعی قرون وسطایی وهابی- اخوانی حاکم شود که برای ایران و اسیای میانه حیثیت سگ هار پاچه گیر را داشته باشد. روشن است در زیر داربست فرمانفرمایی چنین دولتی هندوان نمی توانند ارام و امن زیست نمایند. این است که باید به جایی برده شوند.
به دستور حضرت سرکار والا قرار است عربستان برای تطبیق پروژه بیش از ده میلیارد دالر در دسترس پاکستان بگذارد. چنین پنداشته می شود که با هزاران نیرنگ حد اقل نیمی از قدرت دولتی و کنترل ولایات پشتون نشین را به طالبان و پاکستان واگذار شوند. فرماندهان نیرومند شمال را که با این پروژه مخالف اند، طبق فهرست از پیش تدوین شده یکی، یکی از سر راه می بردارند. در برنامه است تا چهل هزار مدرسه و یک دارالعلوم بسیار بزرگ در کشور ساخته شود و هزاران ملای وهابی از کشورهای عربی آورده شوند. هزینه همه ملاامان مساجد و مدرسه ها هم از سوی اداره اوقاف سعودی پرداخته خواهد شود و تا جایی همین اکنون هم می شود.
اما این پروژه به چند دلیل با شکست رو به رو خواهد شد. یکی به دلیل مخالفت ارگ و ناسیونالیست های پشتون حاکم؛ دوم مخالفت رهبران شمال، سه دیگر مخالفت مردم و روشن است روسیه و ایران و هند در برابر این توطیه بیکار نخواهند نشست.
در این حال سپاه فاطمیون وارد کارزار شده و در همه جا مقاومت مردمی در برابر این طرح شیطانی به راه خواهد افتاد.
اما در فرجام این کارزار به سود پاکستان و چین خواهد انجامید. چون ناگزیر تجزیه کشور را در پی خواهد داشت.
اما در کوتاهمدت از یک سو پول سرشار و هنگفت به کشور سرازیر خواهد شد و شاید برای مدتی آرامی نسبی بیاید. اما این یک آرامش پیش از توفان خواهد بود.
در یک سخن، همه چیز طبق برنامه است:
مرحله ورود و مرحله استقرار پایگاه های دایمی و گماشتن دولت دست نشانده تکمیل شده است و اکنون باید مملکت خداداد به ترامپلین یا پرشگاه خیزهای بعدی به سوی ایران و اسیای میانه مبدل شود.
اما به قول معروف باخبر باش که سر می شکند دیوارش.!
نبرد راستین درست در همین مرحله آغاز خواهد شد.
اما نوش جان پاکستانی ها باد با سیاستمداران مکار و زیرک شان که چگونه توانستند در نیم سده گذشته گاو شیری اعراب را بدوشند و اکنون هم می دوشند و مردم ما را با تظاهر به اسلام و جهاد فریب دادند.
و بدا به حال رهبران نادان ما که تقریبا نیم کشور را در در عمل از دست داده اند. و اگر امریکا، اروپا، روسیه، هند و ایران نباشد؛ دیگر کشوری به نام ملک خدا داد وجود نخواهد داشت و به صوبه پنجم پاکستان مبدل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا