خبر و دیدگاه

برای منافع شخصی آبرو و عزت جمعیت‌اسلامی را برباد ندهید

ستار مراد که از آدرس جمعیت و از طرف داکتر عبدالله به مقام وزارت تکیه زده است ، امروز در رونمایى نوشته هاى اقاى حکمتیار فرموده است: اکنون که حکمتیار صاحب تشریف می آورند، فرصت خوبی برای احراز زعامت سیاسی مسلمانان فراهم می‌شود.

آقاى ستار مراد! من هنوز فراموش نکرده‌ام، آن جمع خبیث منافق را که در جریان تشکیل و انسجام شوراى نظار، همزبان و همگام با حکمتیار علیه مسعودبزرگ عزیز تبلیغات وسیعى به راه انداختند و در حالیکه روزها از آخور نعمات سفره جمعیت شکم پروار مى‌نمودند شب‌ها در طویله‌اى حکمتیار شعار منافقانه‌اى نهضتى و غیر نهضتى سر مى دادند…

این توطیه شوم با حکمت و بنیش خردمندانه‌اى شهید استاد ربانى مهار و مدیریت شد.

آمر صاحب شهید خار در چشم و استخوان در گلو خنجر زنى‌هاى دوستان نادان را تحمل مى نمود و تا آخر جوان‌مردانه بر سر اعتماد و رهروى خود باقى ماند.

امروز دیده مى‌شود که پرورش یافتگان همان تفکر فرصت را براى عربده کشى‌هاى منافقانه باز دیده اند و حاضرند زعامت و رهبرى را به جنایتکار و تروریست ای‌که تا امروز از مردم معذرت نخواسته و استغفار نمى کند و هنوز با تفکر ما دشمنى علنى دارد ارزانى دارند.

کسى ایکه در صبح کاذب چنان غرق شده است که تا امروز از جنایات خود در محضر خدا و مردم افغانستان حاضر به معذرت خواهى نیست و از خون مردم تاج افتخار بر سر کرده است ، شایسته اى تقدیر و سزاوار ستایش نمى باشد.

[pullquote]ستار مراد: اکنون که حکمتیار صاحب تشریف می آورند، فرصت خوبی برای احراز زعامت سیاسی مسلمانان فراهم می‌شود[/pullquote]

 جمعیت فربه‌تر از آنست که هرکسى با توجه به منافع شخصى خود از ان به عنوان یک ابزار علیه رقباى سیاسى و محلى خود سؤ استفاده نماید.

جمعیت گروگان کسى نیست و استخوانى گلو‌گیرى است که حنجره‌اى هر فاسد تجارت پیشه‌اى منافق را پاره خواهد کرد.

تو آزادى با هر جنایتکار و فاسد و فاجر و منافق و فاسق هم‌کاسه و هم‌پیمان شوى، اما حق ندارید از آدرس جمعیت آبرو و اعتبار جهاد و مقاومت را بر باد دهید.

هر بیشه گمان مبر که خالیست
شاید که پلنگى خفته باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا