خبر و دیدگاه

راکــتیار در آغــوش ســفیر امــریکــا

راکــتیار گفــت من از امــت رســول الله نبــاشــم اگــر زیر چــتر دولــت اســلامی افغــانســتان ســفیر امــریکــا را ســخت در آغــوش نگــیرم.
روایت است که مولانای رومی بعد ازینکه پس از سالها فراق و جدایی از شمس تبریزی سعادت وصال دوباره او را حاصل کرد برای هفت شبانه روز در را بروی خلق بسته و با هم راز و نیاز عارفانه کردند حالا به تقلید از آنها راکتیار هم با سفیر امریکا برای هفت ساعت پشت در های بسته باهم خلوت کردند که این خود برای همه سوال برانگیز است.
اگر موضوع صحبت شان روند صلح حکمتیار با دولت افغانستان بوده که این موضوع نیازی به پنهان کاری و بستن در ندارد چونکه حتی بابه مراد ترکاری فروش هم از جزئیات آن اطلاع کامل دارد.
اما شایعاتی دیگری درین باب در رسانه های اجتماعی افغانستان وجود دارد که حکمتیار با سفیر امریکا برای برقراری صلح دایمی و دوامدار به سنت های قدیم افغانی متوسل شده و با بستن پیوند خویشاوندی با او ضمانت اجرایی برای پیمان صلح شان به وجود آورده است.
اگر این شایعات به حقیقت نزدیک باشد راکتیار با این اقدامش با یک تیر سه فاخته را زده که از یکسو ضمانت اجرایی برای پیمان صلحش با امریکا به وجود آورده و از سوی دیگر پیروزیش را در انتخابات سال آینده تضمین کرده و از همه مهمتر که راکتیار درین خزان عمر با مسلمان ساختن یک کافر امریکایی آنقدر ثواب کمایی خواهد کرد که جبران تمام قتل و کشتار چهل ساله اش را کند.
پس با خدا دادگان ستیزه مکنید که خدا دادگان را خدا داده.
با تقــــــــــــدیم حـــــــــــرمت
حقــــ(شـــمس الحــق)ــــانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا