خبر و دیدگاه

اعلام حمایت شورای مجاهدین پنجشیر از جنبش رستاخیز تغییر

شورای مجاهدین پنجشیر اعلام کرده از جنبش رستاخیز تغییر که به منظور دادخواهی قربانیان اعمال تروریستی ایجاد شده، حمایت می‌کند.

در خبرنامه این شورا که امروز منتشر شد، همچنین آمده است شماری از حلقات تلاش دارند تا مقاومت‌گرانی را که در واقع معماران و بانیان نظام نوین افغانستان هستند، از صحنه‌ سیاسی حذف کنند.

شورای مجاهدین پنجشیر اعلام کرده که با تمام نیرو در برابر دشمنان سوگند‌خورده می‌ایستد.

در بیانه‌ای این شورا آمده است: در نخستین اقدام، شورای مجاهدین پنجشیر حمایت بی‌قید و شرط خود را از جنبش دادخواهی قربانیان اعمال تروریستی اعلام می‌دارد و با تمام نیرو از این جنبش پشتیبانی می‌کند. در عین حال، این شورای مردمی از تمامی فعالان مدنی، جوانان و شخصیت‌های ملی کشور تقاضا می‌کند تا با این روند همگام شوند و دیگر نگذارند خون هموطنان بی‌گناه به دلیل بی‌کفایتی مسئولان ریخته شود.

شورای مجاهدین پنجشیر همچنین خبر داده که با نیروها و جریان‌های مطرح کشور از جنوب تا شمال، از مرکز تا اطراف، از شرق تا غرب در حال رای‌زنی و مذاکره برای گام‌های بعدی است.

قرار است که این شورا فردا راهپیمایی گسترده‌ای به حمایت از جنبش رستاخیز تغییر در پنجشیر به راه بی‌اندازد.

شورای مجاهدین پنجشیر با هدف مبارزه با تبعیض، همکاری با نظامیان کشور و همبستکی مجاهدین پیشین کشور تشکیل شده و  توانسته است که به عنوان یکی از شوراهای تاثیرگذار مردمی در سطح کشور عرض اندام کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا