خبر و دیدگاه

جنرال هابیل خطاب به عطا محمد نور: سیاست‌های نفاق افگنانه به نفع مردم ما نیست

جنرال هابیل هابیل، رئیس دفتر ستاد ارتش و یکی از بستگان مارشال فهیم فقید، در خطاب به عطا محمد نور گفته که ترویج سیاست‌های نفاق افگنانه و محلگرایانه به نفع ‘مردم حوزه ما’ نیست.

جنرال هابیل در فیسبوک خود با نشر تصویری از همایشی که امروز در یکی از هوتل‌های تخار به حمایت از مذاکرات عطا محمد نور با ارگ برگزار شده بود، در خطاب به آقای نور گفته که “خط کشی در بین مردمی که وجود هم اند” آب انداختن به آسیاب دشمن است.

آقای هابیل تصریح کرد که حرکات نفاق افگنانه، “ما را نزد سایر حریفانی که هیچ کدام شان به قدرتمند بودن تو و نه با سایر همکیشانت طرفدار هستند، کم می‌آرود و سبب تمسخر آنها به جمع ما می‌شود”.

او همچنان افزود که با نفس مذاکرات آقای نور با ارگ مخالف نبوده و اگر آقای نور بتواند حق بیشتر بدست آورد، موفقیت را برای او در این زمینه آرزو دارم.

مذاکرات آقای نور با ارگ سروصداهای را میان سران حزب جمعیت ایجاد کرده است

مذاکرات آقای نور که یکی از مخالفین سرسخت رئیس جمهوری غنی در انتخابات گذشته به حساب می آمد، سروصدا های زیادی را در میان سران جمعیت و هوادران این حزب ایجاد کرده و گفته می‌شود که آقای نور برای تأمین منافع شخصی خود داخل معامله با ارگ شده‌است.

اما آقای نور مدعی است که مذاکرات او با ارگ به نمایندگی از جمعیت صورت گرفته، او در صدد گرفتن حقی است که رئیس اجرایی عبدالله از آن عاجز مانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا