خبر و دیدگاه

رهبر محبوب ما، يار مسعود ما

drabdullah_massoud

 

اين شعاري است كه با احساسات گرمي از سوي هزارها باشنده ولايت پنجشير به حمايت از دكتور عبدالله عبدالله بلند مي شد.

امروز مؤرخ 6 اسد سال جاري دكتور عبدالله عبدالله در ادامه سفرهاي ولايتي اش، به ولايت پنجشير آمده و در مركز اين ولايت حدود ده هزار نفر اعم از علماء، مجاهدين، محاسن سفيدان، معلمان، دانشجويان و جوانان از ايشان اسقبال به عمل آوردند.

هارون عنابي يكتن از ژورنالستان كه جهت تهيه گزارش در محفل شركت داشت در تماس تيلفوني با اداره نشريه پيام قلم گفت: بيشترين كساني كه در محفل شركت كرده بود، طبقه جوان و مجاهدين بوده و همه با يك صدا مي گفتند:‌ كانديد محبوب ما، عبدالله عبدالله.

آقاي عنابي در رابطه به احساسات مردم پنجشير در پذيرايي از دكتور عبدالله عبدالله اضافه نمود:‌ از آنجايي كه دكتور عبدالله سالهاي دوره جواني اش را در كنار مسعود شهيد و مردم پنجشير به سر رسانيده است، مردم پنجشير با احساسات گرم و جوش و خروش ويژه اي از وي استقبال به عمل آورده و به گونه خارق العاده اي از وي پذيرايي نمودند.

محفلي كه در حدود ده هزار نفر گردهم جمع شود،‌ پيش از اين در پنجشير سابقه نداشته است؛ اين در حاليست كه تا هنوز آقاي دكتور عبدالله عبدالله به عنوان كمپاين در ولايت پنجشير دفتري ندارد.

هارون عنابي در پاسخ به اين سوال كه آيا تمام مردم پنجشير در محفل شركت كرده بود يا خير؟‌ گفت: بيشترين مردم بالترتيب از ولسوالي هاي رخه، بازارك و عنابه بوده و عده اي از ولسوالي هاي دور دست اين ولايت مانند:‌ دره، خنچ و پريان و شتل هم در محفل مذكور اشتراك ورزيده بودند؛ اگر قبلاً براي باشندگان ولسوالي هاي دوردست اين ولايت وسيله نقليه فراهم مي شد شايد دو برابر اين مردم در محفل اشتراك مي ورزيد.

چنين پذيرايي از دكتور عبدالله در ولايت پنجشير درحالي صورت مي گيرد كه مارشال محمد قسيم فهيم يكي ديگر از ياران مسعود،‌ به سمت معاون آقاي كرزي در مبارزات انتخاباتي عليه دكتور عبدالله عبدالله قرار گرفته و در ولايت پنجشير به ويژه در ميان مجاهدين محبوبيت و جايگاه خود را از دست داده است.

هواداران مارشال فهيم در روزهاي آْغاز مبارزات انتخاباتي،‌ با شور و هيجان خاص و امكانات هنگفتي دفتر مبارزات انتخاباتي آقاي كرزي را در ولايت پنجشير افتتاح نمودند اما با گذشت هرروز اعتماد و اعتبار خود را از دست داده و مردم با آنها فاصله گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا