خبر و دیدگاه

پیشنهاد به جبهه مقاومت ملی

در این جای شک نیست که یگانه راه نجات از اشغال مقاومت و دفاع مردم در برابر تجاوز است و یگانه مرجع و نشانی این وجیبه ایمانی و انسانی جبهه مقاومت ملی میباشد که از اغاز تجاوز با تلفات و قرابانی های بیشمار توانسته درفش پر افتخار مقاومت رادر کوپایه های هندوکش برافراشته نگهدارد . حتی با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی توانسته تلفات سنگین بر دشمن وارد نماید .
اگر یک بال مقاومت میدان نبرد است بال دیگر ان رسانه های اطلاعاتی است و نمیشود با یک بال پرواز کرد و به هدف رسید . بناء بر این به مسوولین جبهه مقاومت احترامانه پیشنهاد میشود تا هر چه زود تربه این کمبود مهم و سرنوشت ساز توجه و با ایجاد یک تلویزیون چه از طریق ستلایت و چه از طریق انترنت ( انلاین ) این مشکل را مرفوع سازند . البته ایجاد یک دستگاه اطلاتی از طریق انلاین مصارف گزاف را در بر ندارد و در عصر حاضر این کار بسیار ساده و اسان است مانند صدها تلویزیون دیگر که همین اکنون همه روزه فعال اند .
با افتتاح یک پایه تلویزیون در کنار اینکه مردم ازاده ما از فعالیت های جبهه مقاومت ملی اگاه میشوند ، در حقیقت این آگاهی از یکطرف باعث نگهداشتن روحیه مقاومت در برابر تجاوز بوده و از جانب دیگر تبلیغات زهراگین دشمنان مردم و کشور مانرا که شب و روز در اذهان هموطنان ما و در تمام مردم جهان بر علیه مقاومت تبلیغ دشمنانه و موزیانه را براه انداخته اند را خنثی میسازد .
در حال حاضر شبکه های مختلف با نامهای مختلف در سراسر جهان در پشتیبانی از گروهای مزدور مصروف بی اعتبار ساختن مقاومت و سم پاشی در اذهان مردم و کشتن روحیه مقاومت و تبلیغ بر علیه مردمان حوزه مقاومت و تبلیغ بر علیه فرهنگ و زبان و هویت مردم ما فعال اند . اما از حالات و اوضاع مقاومتگران مردم ما بدور اند . اگر کار بدین منوال ادامه یابد اهسته اهسته مقاومت در برابر متجاور رنگ میبازد و در این صورت تقصیر مردم هم نخواهد بود .
برای رفع این نقیصه امید وارم مسوولین محترم جبهه مقاومت تا دیر نشده دستبکار شوند .
ممکن است تصویر ‏نوشتار‏ باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا