خبر و دیدگاه

نسل کشی تاجکان توسط طالبان مزدور

در پنچشیر ، اندراب ، خوست و فرنگ و تخار نسل کشی تاجیکان توسط گروه مزدور و وحشی طالبان و باداران پنجابی اش چهار روز قبل شروع شده و هنوز هم جریان دارد !
آیا مالک افغانستان تنها تاجیک‌ها است ؟ اگر نیست اقوام دیگر برای نجات کشورشان بیتفاوت اند ؟ چرا در زیر یوغ طالبان گردن نهاده و با چوکه چوب طالب خود را عادت داده اند ؟
در فضای صلح و آرامی و بدون جنگ سر و گله همه پیدا میشود و همه حق بابه دعوا دارند اما در روز جنگ و دادخواهی و امتحان و دفاع از ننگ و ناموس و استقلال و آزادی و برابری تنها تاجیک‌ها خود را زیر تیغ گروه وحشت قربان نموده و از کشور دفاع میکنند !
آیا این عدالت است ؟ آیا این برادریست ؟ زمستان میگذرد اما روی سیاهی برای ذغال باقیست و تا ابد رویش سیاه میماند .
در این جای شک نیست که بعد از شهادت امر صاحب مسعود بزرگ تعدادی انگشت شماری از پنچشیری ها باز هم تکرار میکنم ( تعداد انگشت شمار پنچشیری ) که خود را وارث و میراث خور مسعود میخواندن از نام و آدرس مسعود بزرگ سو استفاده کردند اولا به ارمان مسعود بزرگ خیانت کردند و ارمان و دستاورد های این بزرگ مرد تاریخ و زمانه ها را به بازار معامله بردند و به متاع ناچیز فروختند .
دوم این جنایت کاران درنده برای مردم شریف و مجاهدپرور و آزاده و سرفراز پنجشیر خیانت کردند و پنچشیر سربلند و آزاده و پایگاه و گهواره جهاد و مقاومت را به جزایر کوچک خانوادگی تقسیم و ترکه نمودند و از نام پنجشیر و پنجشیری استفاده ابزاری نمودند .
سوم : این مشت خاین با تبانی با سران اقوام پشتون و هزاره و ازبک با چور و چپاول و معامله و قوم فروشی و هویت فروشی متفقاً با هم ساختند و دارایی های عامه را غارت و ملیارد ها دالر کمک های جامعه جهانی را حیف و میل و غارت و چپاول نموده در خارج از کشور برای خود و خانواده های شان قصر ها و ویلا ها و مراکز تجارتی و تفرجگاه ها خریدند و از پولهای بیوه و یتیم و فقیر کشور هنوز هم مصروف عیاشی و خرید جایداد هستند .
و همه مردم افغانستان و جهان آنها را میشناسند و کسی قدرت و توان دفاع را از آنها ندارد آفتاب آمد دلیل آفتاب .امید وارم یکروز در دادگاه ملت کشانیده شده و در سرچوک کابل حلق آویز شوند .
واما اصل قضیه !
آیا این راه خدا و عدالت اجتماعیست که مردم بیگناه پنجشیر و اندراب و خوست و فرنگ و تخار وووصرف بخاطر پنجشیری بودن و تاجیک بودن قتل عام شوند و بخاطر جرمیکه نکرده اند نسل کشی شوند و دیگر اقوام مانند کلوخ چشم دار تماشا نگر باشند ؟
امروز اگر پنجشیری و اندرابی و خوستی و تخاری و بدخشی بخاطر تاجیک بودن نسل کشی میشود فردا این برف سفید بر سر هر بام امدنیست ، با خبر باش که امروز تو فردا دارد !
با خبر باش که این نسل سر بداران سر به دار میدهند اما ذلت و غلامی را قبول ندارند و زود به قله های شامخ آزادی میرسند !
با خبر باش که انتقام نسل کشی گرفته میشود !
با خبر باش که جنایات شما را کسی فراموش نمیکند !
با خبر باش که کلیم عفوه برچیده شده و فرهنگ بخشش در گورستان بخاک سپاریده شده !
با خبر باش که ارمان تسخیر و تسلیم را مانند پدرانتان به گور میبرید و تا ابد داغ ننگ و بیناموسی در پیشانی شما حک شدنیست !
ما از تمام اقوام ساکن کشور توقع بیتفاوتی و سیل بینی نداشتیم و نداریم اما دیده میشود که حتی از روشنفکران و به اصطلاح مبارزین آنها صدایی در گوش نیست گویا همه خاک مرده خورده اند و همه تسلیم دیو شده اند !
مردم آزاده تاجیک !
امروز شما بخاطر تاجیک بودن ، بخاطر هویت و تبار تان . بخاطر قد آزاده تان سرزده میشوید !
امروز وطن تانرا کربلا ساخته اند و یزیدان پنجابی با مزدوران خود شما را حسین وار نسل کشی میکنند !
برخیزید و فریاد زنید و گوش کر جهانیان را گر تر سازید ! به پاخیزید و فریاد نسل کشی را به عالم بالا کنید تا خدا بشنود !
هرکدام ما حنجره خفه شده آن فرزند بیگناه تاجیک پنجشیری و اندرابی و تخاری و بدخشی هستیم و میتوانیم ناله و فریاد آن جوانان بیگناه را که همین اکنون نسل کشی میشود به گوش جهانیان برسانیم و جلو این جنایت بر علیه بشریت را بگیریم !
و اگر بیتفاوت هستی در جنایت شریک هستی !
ممکن است تصویر ‏‏۸‏ نفر‏ باشد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کشتن اطفال حرام است جرم است. ولی شما پنشیریا که ظلم کردید د تاریخ افغانستان کسی نکردی امی بیست سال ګذشته تان زیر بیرغ ناتو یاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا