خبر و دیدگاه

پیام نوروزی احمد مسعود: جنگ تا تشکیل دولت منتخب و فراگیر ادامه خواهد یافت

احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان در پیام سال نو خود طالبان را به خاطر اجازه ندادن به بازگشایی مدارس متوسطه دخترانه سرزنش کرد و گفت طالبان با “دروغ و تزویر” دانش آموزان را با دروازه‌های بسته مدارس روبرو کرد.

وی زنان و دختران شجاع افغانستان را مخاطب قرار داده افزود: تا وقتی که اراده و انگیزه و امید برای آموختن علم و دانش وجود دارد، هیچ گروه خودکامه و استبدادی توان ایستادن در برابر شما را ندارد.

احمد مسعود در این پیام که شب گذشته آن را از طریق صفحه رسمی فیسبوک خود منشر کرد، سال گذشته را “سال بد” نامید و طالبان را متهم کرد که با گرفتن قدرت از راه زور باعث از بین رفتن صلح شد.

طالبان اما منکر تصرف قدرت از راه زور است، و سقوط جمهوریت را در نتیجه فروپاشی از درون و خستگی مردم از جنگ می‌داند؛ جنگی که مدعی است آن را پایان داده است.

احمد مسعود در بخش دیگری از پیام خود تاکید کرد:  گفتگوهای این جبهه با طالبان شکست خورده است. او با اشاره به نشست‌های چندماه گذشته خود با طالبان گفت که این گروه فقط خواستار “تسلیم شدن و بیعت” است. مسعود افزود که جنگ تا تشکیل دولت منتخب و فراگیر ادامه خواهد یافت.

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. Mr. Ahmad Massoud is the best person who is not traitor and most loyal icon in today Afghanistan
    National Resistance Front NRF is the only Military freedom association which defends from the rights of Afghanistan women and men who is under the cruelty of Taliban terrorist government

  2. امیرصاحب احمد مسعود مانند پدر بزرگوارش آمر صاحب شهید قهرمان ملی کشور یک جوان مستعد و آگاه است انشاالله به یاری خداوند ج پیروز میشود، قهرمان ملی ملی کشور نیز مانند امیر صاحب جوان از نهضت اسلامی افغانستان که یک گروه آزادیبخش و روشنفکر تحت قیادت داکتر عبدالرحمن نیازی شهید بود جهاد را آغاز کرد و به یک حزب مقتدر و بزرگ تبدیل شد .
    جبهه مقاومت ملی به رهبری امیر جوان اولین جبهه آزادیبخش علیه تروریست های طالب است که کارش را بعداز اشغال دوباره مزدوران پاکستانی شروع کرد و در کمترین فرصت طرفداران زیادی به جلب نموده.

  3. جبهه مقاومت ملی افغانستان یگانه مرجع دفاع و صدای ملت مظلوم افغانستان میباشد
    خداوندج را سپاس گذاریم که امیر صاحب احمد مسعود با وجود توطئه ها و مشکلات امروزی سخنان ارزشمند ارائه نمودند واقعا او فعلاً شخصی است که آری از غارت دزدی و حیف و میل بیت المال میباشد و نیرو هایش با وجود امکانات مالی و نظامی تا حال دست آورد های خوبی داشته است.
    به امید موفقیت های بیشتر جبهه مقاومت ملی افغانستان از بارگاه ایزد یکتا
    و نابود باد گروه تروریستی فبایلی طالبان و مزدوران پاکستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا