خبر و دیدگاه

جنرال قمر باجوا رهبر اصلی تالبان

افغانستان عملا به صوبه پنجم پاکستان در آمده است وجنرال قمر باجوا رییس ستاد ارتش پاکستان،افغانستان را رهبری میکند!!
هر هموطن باغرور وباشرف باید این تلخی را قبول نموده وبپذیرد که طالبان لشکرمزدور وپیاده نظام پاکستان است وبرای رهای میهن اش فکر نماید !!
قرار اطلاعات که از درون طالبان درز نموده است، هبت الله آخند رهبر تالبان ، قبلا توسط آی اس آی پاکستان به قتل رسیده وامروز در عقب پرده این جنرال قمر باجوا است،که با مستقر ساختن فوج پاکستان در اکثر نقاط افغانستان،وتوسط تالبان مزدور وجاهل افغانستان را رهبری می‌نماید!!
ما نباید شعور خویش را در سطح تالبان گوسفندی تنزل داده وبطور واهی به زنده بودن هبت الله آخند فکر نماییم .
پر حادثه ترین روز برای تالبان عبارت از سقوط رژیم تروریستی وجنایتکار غنی احمدزی وتسلط تالبان برکابل بود که حتی در همین روز هم اثری از هبت الله آخند رهبر تالبان در هیچ یک از رسانه های جهانی وکشوری جود نداشت،وتاهمین اکنون ارواح او در وجود جنرال باجوا افغانستان را رهبری مینماید!!
حضور رییس آی اس آی در نخستین روز های پیروز ساختن تالبان درکابل وسبز شدن رییس آی اس آی، برای برنامه ریزی جنگ در پنجشیر وتشکیل کابینه تالبان،نشان داد که جنرالان پاکستان رهبران اصلی دولت افغانستان بوده وطالبان بالاتر از حد مزدور وغلام صلاحیت ندارند!!
همه شاهد ایم که همه روزه کاروان های وسایط وتجهیزات به جامانده آمریکای ها در افغانستان از طریق بنادر از افغانستان خارج شده و به پاکستان ارسال میگردد،اما تالبان مزدور صلاحیت پرسش این امر را ندارند تا برای پاکستانی ها بگویند که این وسایط وتجهیزات نظامی افغانستان را کجا می برد؟
پاکستان اکنون برنامه کوچ های اجباری،ترور های هدفمند،دستگیری وقتل افسران رژیم سابق و نسل کشی را تحت عنوان هزاره وشیعه در افغانستان براه انداخته وگناه آنرا بر دوش داعش حمل مینماید.
پرواضح است که طالب وداعش دو روی یک سکه اند واین رژیم خونتای پاکستان است،که ماهیت بازی را پیچیده می سازد،از یکسو دستان خونین تالبان را شستشو نموده واز سوی دیگر جامعه جهانی را در مورد حضور داعش در افغانستان معتقد می سازد,!!
آی اس آی در نظر دارد تا یک تصفیه عمومی را تحت عنوان طالبان بی‌نظم وبی بندو بار در صف تالبان براه انداخته وتمامی افرادی که مخالفین اصلی پاکستان ویا چهره های مشکوک سیاسی پنداشته میشوند،از میان تالبان پاک سازی گردد وشرایط برای تحکیم پایه های امپراتوری پاکستان در افغانستان فراهم گردد!!
اینست ترسیم واقعی وضع وطن مان تحت سایه امارت تالبانی در افغانستان!!
خادم تان
توریالی خاوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا