خبر و دیدگاه

فرق بین طالب امروز و بیست سال قبل چیست ؟

در این حالت ناگوار و اوضاع سراپا خون و وحشت دیده میشود که بعضی تحلیل گران، خود آگاه و یا ناخود آگاه با سردادن شعار( غم مخورید ! تشویش نکنید طالبان توان حکومت و اداره کشور را ندارند و به زودی از بین میروند…….) ذهنیت مردم را مغشوش ساخته و درشکل گیری جبهه مقاومت علیه این گروه وحشی و مزدور سم پاشی میکنند، در حالیکه همهگان میدانند که طالبان را به منظور اداره و حکومت داری و خدمت به مردم نگماشته اند و فلسفه وجودی طالبان خدمت نه بلکه تخریب ، ویرانگری ، ایجاد وحشت و بربریت ، بی ثباتی و مزدوری میباشد و حقا که استعمار در انتخاب مزدور از کفایت ها و مهارت ها و تجارب برخوردار است و میدانند که طالبان مزدور اند و از خود اراده و استقلال ندارند و مانند عروسک هر آنچه دستور دهند همان کنند و عملکرد طالبان این ادعا را ثابت ساخت است .
طالبان همان گماشتگان و مزدورانی اند که بودند و تغیر نکرده اند و نمیکنند بلکه سیاست های مقطعی باداران طالب است که گاه گاهی برای رسیدن به اهداف شوم شان در منطقه مهره بدل میکنند و سیاه را سفید و سفید را سیاه جلوه میدهند.
هیچگاهی جنگ طالب با امریکایی ها نبوده و نیست با امدن امریکایی ها طالبان ریش و پشم و شبش به طالب چپن و نکتایی ولنگی تغیر شکل داده شد و ظاهرآ ملا عمر را با کرزی و کرزی را به احمدزی تبدیل کردند و ریش و پشم را زنده و سالم به لانه های امن جابجا ساختند ( ما شاهد نجات افسر پاکستانی با طالبان توسط پرواز های چرخبالها از میدان قند‌ز و انتقال آنها به پاکستان هستیم )تا انکه حالا بارفتن امریکایی یکبار دیگر مهره بدل شده وبا تجهیز و تمویل مالی و نظامی و پشتوانه سیاسی قدرت را دوباره به ریش و پشم میسپارند تا یکبار دیگر با توصل به وحشت و کشتار و خون و اتش بیکر نیمه جان کشور را تسلیم غلام حلقه بگوش تاریخی و وفادارش یعنی پاکستان نمایند .
هنوز پای ناتو و امریکا به کشور مان کشانیده نشده بود که طالبان با مردم و زبان و هویت و فرهنگ ما به کمک پاکستانی ها عرب ها در جنگ بود و برای نابودی زیربنا های کشور بدستور بیگانه ها با مردم ما میجنگیدند و با توصل به وحشت و پشتوانه نظامی و سیاسی و تجاوز و مداخله مستقیم و آشکار نظامی پاکستان بیش از نود در صد سر زمین ما را در اشغال داشت و بطور اشکار با مردم ما دشمنی میکرد .
در آن زمان نه پای ناتو بود ونه خارجی ها و نه موضوع کافران مطرحه بود اما طالبان برعلیه مردم مسلمان ما عملا در جنگ بودند و مسلمان کشی می‌کردند و حتی با کوه و درخت و باغ و سنگ ما میجنگیدند .
من به چشم خود زمین های سوخته و باغ ها و درختان قطع شده شمالی را دیده ام و هنوز چهره های پلید و منفور طالبان و باداران پاکستانی شانرا که از میدان جنگ به دست مقاومتگران و مدافعین سر بکف ما اسیر شده بودند را بخاطر دارم و گور های مردار شده گان پاکستانی ها و اعراب هنوز هم در سراسر گورستانها کشورموجود است و مردم عزیز ما همه شاهد ایننوع وحشت و دشمنی و مزدوری طالبان اند .
خلاصه : طالب تغیر نکرده و نمیکند . امروز اگر والسوالی ها به کمک طالبان نکتایی دار به طالبان ریش و پشم تسلیم داده میشود فردا نام طالبان ریش و پشم به داعش تبدیل خواهد شد و با تبدیل مهره جدید شاهد قتل و وحشت و خونریزی های روزافزون خواهیم بود و کشور ما را به سوریه دومی تبدیل خواهند کرد .
امروز اگز طالب نکتایی دار میرود و طالب ریش پشم میاید مطمن باشید که فردا چهره طالب را به داعش و بیرق سفید را به سیاه تبدیل میکنند تا با جاری شدن حمام های خون در کشور و منطقه به اهداف اصلی شان که همانا سرزمین های دست ناخورده اسیای میانه و نابودی فرهنگ و زبان و هویت مردمان اصیل و بومی منطقه است برسند .
اگر طالب ریش و پشم بیست سال پیش را با طالب ریش و پشم امروز مقایسه کنیم دیده میشود که در رفتار و کردار و دشمنی و وحشت انها افزوده شده است .
طالبان بیست سال قبل ظاهرآ برای جوامع بین المللی قابل قبول نبود و بجز از چهار کشور ( پاکستان ، عربستان ، امارات و قطر ) متباقی انها را به رسمیت نمی شناخت و داد وستد با انها نداشتند و اکثزیت مطلق انها را منحیث گروه تروریست و ادم کش و خون اشام میپنداشتند . اما امروز مزدوران را جامه بدل کرده اند با انها مذاکره و مفاهمه میکنند ، انها را به سطح بین المللی مطرح نموده و خلاف موازین دیپلوماتیک در موجودیت حکومت دستنشانده خود با انها وارد مذاکره میشوند و عقد پیمان میکنند و انها را تمویل و تجهیز میکنند و به قدرت میرسانند .
چرا جنگ را به شمال انتقال دادند و سرحدات شمال را بدون جنگ بدست طالب سپردند و از ان حمایه میکنند ؟ بخاطر اینکه مقاومت جبهه عقبی نداشته باشد و همه در حال محاصره قرار بگیرد تا از فرط کمبود اکمالات و قلت مواد غذایی ناتوان شوند و خودبخود تسلیم طالب شوند .
یگانه راحل اتحاد مردم و تشکیل جبهه متحد برای دفاع از سرزمین و هویت و مردم اسیت و بس .
Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en buitenshuis

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا