خبر و دیدگاه

مخالفت آشکار تروریستان با فرهنگ و تمدن اسلام

طالبان به مدنیت، تمدن و فرهنگ اسلامی آشکارا دشمنی دارند زیرا این ریشه در سرشتِ شان دارد و دلیل آن را می‌توان در دشمنی گروه طالبان با شهرها و میراث‌های تاریخی و همچنان فرهنگ و تمدن اسلامی و نهایت جبونی آنان در اطاعت از اوامر پاکستانی ها دانست.

این نخستین بار نیست که طالبان دست به این چنین جنایات میزنند بلکه پیش از این نیز در نخستین روزهای حضورشان در افغانستان قامت مجسمه های بودا را به گلوله و خمپاره بسته و لکه ننگ بزرگ به دامن مدنیت زدند.

علاوه بر آن در زمان مغاره نشینی این گروه یعنی طی سال‌های اخیر طالبان چندین بار با موتر بمب قسمت‌های از شهر غزنی را نیز با خاک یک سان کردند.

دو سال قبل طالبان برای مدت کوتاهی با مداخله تروریستان خارجی و برخی کشورها قسمت‌های از شهر غزنی را در کنترول گرفته برای مدتی دست به غارت و چپاول اموال مردم و بی عزت ساختن خانواده های پاکدامن زدند که متأسفانه رسانه ها طوری که می باییست آن را پوشش ندادند.

اکنون با تاسف تروریستان بار دیگر علیه مرکز فرهنگی جهان اسلام دست به جنایت زده اند حکومت افغانستان مکلف است تا با تمام توان در راستای زدودن این جانیان کور دل اقدام نماید و اجازه ندهد که همه روزه مردم افغانستان شاهد ویرانی نقاط مختلف خویش از سوی مزدوران استخبارات متخاصم منطقه باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا