خبر و دیدگاه

کاروان دانشگاهیان

“كاروان دانشگا هيان از كابل تا آمريكا ” ، نام كتاب جديد أست كه توسط استاد شكر الله كهگداي سابق استاد دانشگاه كابل، از نشرات ماهنامه كاروان كه جناب كهگداي مدير مسول آن بود  گرد  آوري شده و به نشر رسيده أست .
كاروان اساسا در كابل يكي از نشرات وزين مطبوعات كشور در دهه دموكراسي يعني ١٩٦٣ الي ١٩٧٣ بود كه توسط مرحوم استاد صباح الدين كشككي به نشر مي رسيد. در آن زمان، جناب شكر الله كهگداي از همكاران جريده كاروان و از شاگردان مرحوم كشككي بود. بعد از هجرت جناب كهگداي همت به خرج داد و كاروان را براي مدت چهارده  سال در امريكا زير عنوان ” ماهنامه كاروان ” به نشر سپرد كه حاوي مطالب ديني ، سياسي ، اجتماعي و مصاحبه ها با عكس ها بود . افتخار همكاري كاروان را در امريكا داشتم و من زياد تر در مسايل اجتماعي و اسلامي مي نوشتم .
اخيرا جناب كهگداي همان برگزيده اي چهارده سال كار را جمع آوري كرده و يك كتاب فوق العاده جالب درآورده و به نشر سپرده است. يادگاري أست نه تنها از مطبوعات بيرون مرزي افغانستان بلكه خاطرات فراموش ناشدني هموطنان در هجرت .
من اين تشبث نيك را به جناب استاد كهگداي تبريك مي گويم و براي جناب شان درين ماه مبارك رمضان عمر طولاني و صحت كامل آرزو مي كنم . براي حصول اين كتاب جالب لطفا با جناب استاد كهگداي به شماره تيلفون
510-388-1518  در  كليفورنيا به تماس شويد .
فريد يونس
سابق همكار قلمي ماهنامه كاروان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا