خبر و دیدگاه

طالبان عجیب یک موجود لجباز و اصلاح ناپذیر هستند

طالبان آنقدر موجود کله شخ و اصلاح ناپذیر هستند که حتا بعضی اوقات حرف های اربابان پاکستانی خود را هم نمی شنوند. تنها یک استاد شیاد دارند که صرف حرف های او را خوب می شنوند. این استاد شیاد خلیلزاد نام دارد که ۴۰ سال است در کاخ سفید لانه کرده است. او قدرت و ضعف امریکا را بیشتر از هر کس دیگر می داند.
خلیلزاد در دو سه سال گذشته تحت نام نماینده امریکا در امور صلح افغانستان برای بقدرت رساندن طالبان از هیچ وسایلی نامشروع دریغ نکرد. به باور خلیلزاد بهترین امتیاز گیری از کفار ثروتمند بازی با کارت لجبازی است.
به بیان دیگر هر چه جامعه جهانی از طالبان خواست برخلاف آن باید عمل کرد، در نتیجه جامعه جهانی به تنگ آمده به خواستهای طالبان تسلیم میشوند.
بگونه مثال هر قدر جامعه جهانی صلح صلح گفتند شما جنگ جنگ بگوئید. اگر جنگ جنگ گفتند شما صلح صلح بگوئید.
هر قدر آتش بس گفتند شما به ادامه جنگ اصرار کنید. هر قدر آنها جمهوریت جمهوریت گفتند شما امارت امارت بگویید.
هر قدر از شما دولت با قاعده وسیع خواستند شما دولت با قاعده کوچک تاکید کنید. هر قدر از شما خواستند که روابط تانرا با القاعده و دیگر شبکه های تروریستی قطع کنید، شما روابط گرم تر با آنها برقرار کنید. هر قدر از شما خواستند که حقوق بشر را نقض نکنید، شما حقوق بشر را بیشتر نقض کنید. هرقدر از شما خواستند که به حقوق زنان احترام بگذارید ، برعکس بیشتر بی احترامی کنید و آنها را پیش چشم کمره های جهان مورد زیر ضرب و شتم قرار بدهید.
هر قدر آنها زنده باد زنده باد دموکراسی گفتند شما بگوئید مرده باد مرده باد دموکراسی.
هر قدر جهان از شما خواستند که دختران را اجازه تحصیل بدهید، شما برعکس از تحصیل محروم کنید. خلاصه حتا کفار گفتند که شیر سفید است شما بگویید، نخیر شیر سیاه است.
بلاخره دنیا از شما ترسیده هرچه بخواهید بدست آورده می توانید. چنانچه شما دیدید که در ۱۸ ماه مذاکره شما یک گام هم عقب نشینی نکردید. در نتیجه امریکایی ها با افتخار با شما توافق دوحه را امضا کردند و بدست خود شان دولت و دست آوردهای دو دهه شانرا دست بسته بتاریخ ۱۵ اگست ۲۰۲۱ به شما تسلیم کرده و خود در تاریکی شب فرار کردند.
حالا هم همین بازی لجبازی را تا میتوانید به پیش ببرید تا اینکه غرب با خجالتی شما را برسمیت بشناسند و پولهای سرشار برای چرخاندن ماشین ترور و وحشت تان در اختیار تان قرار بدهند.
آخرین توصیه خلیلزاد : برادران طالبم! فراموش نکنید، امارتی راکه بدست آورده اید صرف از طریق لجبازی با کفار نصیب تان شده نه از راه جنگ و یا صداقت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا