خبر و دیدگاه

کانون توطئه ارگ عامل تمام جنایات درکشور

جنگ در ابعاد گرم میدانی و صدور جنایت وکشتار های دسته جمعی و جنگ روانی با براه اندازی تبلیغاتی توسط همین کانون توطئه در سراسر کشور و بصورت خاص در شمال وغرب و مناطق مرکزی برنامه ریزی و عملیاتی می گردد.
طالبان بخش عملیاتی سازی برنامه های جنگی کانون توطئه ارگ می باشد ، کشتار مردم به خصوص درمناطق شمال و غرب و مناطق مرکزی جز همین برنامه ها و ایجاد ترس و وحشت رعب است که مردم این مناطق به مردم مطیع و فرمان بردار نظام مرکزی قبیلوی مبدل شوند.
گلبدین نیز بخشی از همین توطئه است که با ورود نا میمونش ترور های فردی به خصوص در مناطق شمال کشور که توسط کانون توطئه برنامه ریزی می شود توسط تروریستان باند گلبدین عملیاتی می گردد.
ناگفته نماند که گلبدین علاوه از بخش عملیاتی سازی برنامه های ترور فردی و جمعی به سخنگوی فاشیزم قبیله نیز مبدل شده است .
نتیجه اینکه :
کانون توطئه ارگ، طالبان و گلبدین مثلث شیطانی عامل تمام جنایات درکشور اند،
کشتار ها در کابل، مرزا اولنگ، در غور و بادغیس و تخار وبغلان و فاریاب و هرات همه برای تحقق یک راهبرد بلند مدت فاشیزم قبیله وتسلط کامل و بی چون وچرای حاکمان قبیلوی وتمرکز قدرت و استقرار حکومت مرکزی با حاکمیت قبیله توسط کانون توطئه در ارگ برنامه ریزی می شوند.
راه بیرون رفت از این بن بست همبستگی وحمایت از همه نیروهای ضد فاشیزم قبیلوی و تمرکز گرا وفعال سازی نیروهای مسلح مقاومت ملی درمناطق پایگاهی مقاومت و درتمام مناطق شمال ، غرب و مناطق مرکزی کشور برای تغیر به حکومت قانونمدار و غیر متمرکز است .

۱۲.۰۸.۲۰۱۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا