خبر و دیدگاه

« من هزاره استم » یک شعارتبلیغاتیست

رهبران سود جوی هزاره ها کجا استند ؟
چه نوع فاجعه وبه چه تعداد کشتارِهزاره های بیگناه ، رهبران بزدل وسودجوی هزاره را تکان خواهد داد ؟
کجاست خلیلی ها ، محقق ها ، مهدوی ها و دیگررهبران سودجوی هزاره تا در دادخواهی کشتارخونین شصت دختر و پسر نوجوان در مرکزآموزشی کاج ، با دیگران همصداشده ، با همین بهانه ،رستاخیز هزاره ها را فریاد نمایند !؟
طوری که دیده می شودحتا فاجعه ی تیکه تیکه شدن شصت دختروپسردانش آموز هزاره هم تاهنوز نتوانسته است وجدان رهبران ترسو و بزدل هزاره را تکان داده و در موضعگیری بزدلانه و معامله گرانه ی آنان تغیری وارد نماید . آنان هنوزهم اینجا و آنجا افاده می دهند که با طالبان دشمنی نداشته و اگرحکومتی همه شمول بسازند ، آماده ی معامله با تروریستان وانتحاری پروران استند . آنان گاهگاهی حتا باصراحت گفته اند که دربرابرطالبان سلاح برنمی دارند .
هم آن گروه بزدلی که درکابل درکنارطالبان ایستاده اند وهم رهبرنماهای بزدلِی چون محقق ، خلیلی وغیره که دزدانه فرارکرده ، درانقره و کشورهای دیگرلمیده اند ؛ هیچکدام برای هزاره های مظلوم دادخواهی نخواهند کرد ؛ مگرآن که مردم هوشمند و دلیرهزاره خود برای دفاع ازخود دادخواهی کرده ، دربرابرتروریستان بی رحم بایستند و به ترورقومی و نسل کشی هزاره ها نقطه ی پایان بگذارند .
به نظرمن این هشتک بازی ها، این همه شعارهای فریبنده وخنده آوری چون :« من هزاره استم » که گاهی از زبان هزاره ستیزترین انسانها هم عنوان می شود ، همه وهمه ، بازی های فریبنده ی تبلیغاتی و روانی ایست که ازسوی سازمان های جهنمی استخباراتی مدیریت و رهبری می شود . اینها همه جاده ی معامله با طالبان را صاف تر و بازترمی گردانند . اگر همه می گویند من هزاره استم ، پس چرا زنان شجاع هزاره را در اعتراضات شان تعداد اندکی همراهی می کنند ؟
ــ کوچ دادن اجباری هزاره های بومی ازدایکندی ، بلخاب و حتا مغاره های بامیان ، ( به بهانه های مختلف ) وجابجایی وزیرستانی ها به جای آنان ؛
ــ ترساندن هزاره های هوشمند ، علمدوست ، هنرپرور و زحمتکش با برپایی حملات انتحاری هولناک درمحلات بزرگ تجمع شان ودرنتیجه فراردادن جوانان هزاره ازکشور ؛ عمده ترین هدف طالبان تروریست است .
هزاره های بیداردل باید بدانند که طالبان ، به تصفیه های قومی و نسل کشی های شان ادامه خواهند داد ؛ مگرآنکه همه بپا بخیزند و با قیام سرتاسری دربرابرجهل وستم ، راه شان را از راه تروریستان جدا بسازند .
Ist möglicherweise ein Bild von 7 Personen, Personen, die stehen und außen

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا