خبر و دیدگاه

نامه جنرال ملک به مولوی عبدالسلام حنفی

 جناب مولوی عبدالسلام حنفی معاون دوم رئیس الوزرا امارت اسلامی تا/لبان درود برشما 

احتراماً مینگارم که من و شما با وجود اختلافات فکری و عقیدتی  از یک ولایت و از یک قوم با تاریخ اوزبیگ هستیم نواسه های ده ها امپراتور تاریخ .

جناب حنفی! شما یک شخصیت جهادی و یک عالم دینی هستید جایگاه شما دربین اوزبیگ و ترکمن مسلمان متفاوت است انتظار قوم تان و همه ملت بیشتر از هرکسی نسبت بشما است.

 خوشبختانه امروز شما در قصر صدارت به منزل اول جابجا هستید و قبل از شما در این دفتر آقایان عبدالکریم خلیلی، سرور دانش از قوم هزاره ما می نشست و بالای سر شما در طبقه دوم آقایان عبدالرشید دوستم، امرالله صالح می نشست و همه اینها به حمایت کرزی و غنی یکی از موسسین تا/لبانی نوکری و خدمت میکرد و هرکدام به نوبت خود بعداز به قدرت رسیدن کرزی، و غنی،  مکافات غلامی خود را در حبس خانگی، تبعید و توهین، تحقیر، بی صلاحیتی، دریافتند و رفتن .

((پاداش هر غلامی به بیگانه چنین است ))

حالا پاداش امارت تا/لبانی به آنعده اوزبیکها، تاجیکها، هزاره ها، عرب ها، ترکمن ها، که به نوکری امارت خدمت میکرد قوم خودرا میکشت، از غصب خانه وزمین باغ چور و چپاول شروع و به زندان واعدام ختم میگردد .

پروژه های نا تکمیل غنی  کرزی با دوام امارت تا/لبانی در شمال کشور  با استفاده از نام  دین وشریعت به بهترین وجه تطبیق میگردد .

دستگیری مخدوم عالم که هزاران اوزبیک فاریابی خود را بخاطر امارت تا/لبانی کشت و هزاران فرزند قوای مسلح کشور را به خاک خون کشانید امروز خودش در چه سر نوشتی گرفتار است و فردا نوبت شما و قاری صلاح الدین ایوبی ، داملا منصور سمنگانی ، ابو ادریس شولگره یی ومولوی عطاوالله ق ق و صدها تا/لب اوزبیک تبار ترکمن تبار تاجیک تبار نیز فرا میرسد .

امروز مردم فاریاب به دفاع از مخدوم عالم تا/لب در جاده ها برامدند تظاهرات کردند مطمیناً این تظاهرات عدالت خواهی را با رگبار جواب خواهند داد ومسولیت عواقب ناگوار  آن بدوش شما خواهدبود.

پیشنهاد می نمایم هنوز دیر نشده همه مردم شمال متحدانه بخاطر ایجاد یک حکومت غیر متمرکز  با جهان امروزی و امارت تا/لبانی وارد گفتگو شویم تا از خونریزی بیشتر جلوگیری گردد و مردم شمال هم حق دارد در فضای آزادی و امنیت حق زنده گی را کمایی بکند.

منبع: گذارش نامه افغانستان

فرستنده: عثمان نجیب

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. حنفی و امثالهم مثل شما واری متعصب نیست. و جنرال ملک اول حساب خود تصفیه کند باز ګف غیر متمرکز بزنه. اول حساب بته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا