خبر و دیدگاه

مقاومت پنجشیر مقاومت تمام افغانستان است.

جبهه مقاومت تحمل اشغال سرزمین افغانستان را نداشته و از سوی دیگر توان دیدن فرزند در خون غلتیده این سرزمین را نیز ندارد از این ملحوض بارها تکرار کردیم/میکنیم که لطفن حامی ISI پاکستان در افغانستان نشوید.
از برادران بدخشان زمین جدن توقع داریم که چوب سوخت سیاست میان تهی پاکستان نشوید؛ از شما خواهشمندیم خود را با جبهه مقاومت مقابل نسازید بگذارید که پاکستانی ها و حامیان شان با جبهه مقاومت پنجشیر در تقابل باشند و مقاومت گران با دست باز همرای شان در خط سنگر حسابی کنند.
شما مردم بدخشان زمین بازوی توانمند و ستون فقرات دوران جهاد؛ مقاومت اول و مقاومت دوم بودید/هستید جبهه مقاومت تحمل مادر بدخشانی خودرا ندارد که در سوگ فرزندش بنشیند.
از مادران، پدران،خواهران، پسران و خانواده های بدخشان زمینم که نا آگاهانه فرزندان شان امروز خود را در مقابل جبهه قرار دادند و کشته شدند از طرف مقاومتگران و مردم پنجشیر من معذرت خواهی نموده و خویش را در کنار شما و در سوگ فرزندان شما شریک میدانیم.
باز هم بالای مردم بدخشان و مردم وطن دوست افغانستان تاکید میکنیم که لطفن خودرا با جبهه مقاومت مقابل نسازید بگذارید که با متجاوزین بیگانه با دست باز، نشان دقیق و بدون دل نگرانی جبهه مقاومت حسابی نموده و مشکل افغانستان را حل و فصل نمائیم.
کاربران عزیز لطفن پیام مارا بخاطر حس مردم دوستی و وطندوستی خود در صفحات خویش شریک سازید تا این پیام به سهم تمام مردم عزیز ما برسد.
با احترام فرزند دردمند بدخشان زمین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا