خبر و دیدگاه

بی توجهی گروه طالبان به دستور الله

 

رمضان ماه مبارک است که خداوند متعال در های بهشت را برای تمام بنده گان خود باز می نماید و در های دوزخ را بسته می کند و تمام عبادات را که بنده گان خداوند انجام میدهند مستحق هزاران ثواب می شوند و این ماه ای است که باید تمام انسان ها از آن تا اندازه اخیر استفاده نمایند که مورد رحمت و مغفرت خداوند متعال قرار می گیرند.

اما این در حالی است که گروه طالبان میگویند جنگ در ماه مبارک رمضان ثواب بیشتر دارد و دست به کشتار مردم بی گناه میزنند و به وحشت، ترور های هدفمند، حملات انتحاری، انفجاری، ماین گذاری کنار جاده ها می پردازند که در اثر این حملات بزدلانه و شوم دشمنان قسم خورده این سرزمین شیر مردان نیروهای امنیتی و مردم بی گناه ملکی جام های شهادت را در این ماه مبارک نوشیده و خانواده های شان در غم و سوگ عزیزان شان گلیم ماتم هموار نموده اند. و این گروه که از طرف سازمان های استخباراتی کشور های خارجی تمویل و تجهیز می شوند دست به این چنین اعمال می زنند و دنبال منافع آنها کار میکنند و خود را در مقابل پول ناچیز فروخته اند و غلامان حلقه بگوش آنها شده اند و به گفته همان باداران خارجی شان جهاد را در مقابل نیروهای افغان اعلام نموده اند این در حالی است که نیروهای افغان بخاطر دفاع از دین نوامیس ملی با این گروه وحشی و تروریست می جنگند و طالبان این غلامان حلقه بگوش هر روز در شهر ها و ولایات کشور در میان مردم وحشت ایجاد می کنند که باز هم دست به این چنین حملات زدند که در ولایت ننگرهار تعداد از نمازگزاران که در حال عبادت بودند مورد حملات خود قرار داده اند ولی این بار کاروان نیروهای دلیر و قهرمان امنیت ملی را مورد حمله بزدلانه خود قرار داده اند که خوشبختانه به این نیروهای دلیر و قهرمان آسیب نرسیده است.

دولت افغانستان به خاطر حسن نیت و آغاز مذاکرات بین الافغانی تعداد زیاد از زندانیان این گروه را از بند رها نمود و مذاکرات صلح در قطر آغاز شد اما بعد از چندین ماه مذاکرات این مذاکرات از طرف گروه های طالبان باز هم به گفته همان باداران خارجی شان متوقف گردید و دیگر بخاطر مذاکرات حاضر نشدند. اما کشور های منطقه با پا در میانی خواستند به این مشکل افغانستان و گروه طالبان نقطه پایان بگذارند. که نشست اول به میزبانی کشور روسیه در مسکو دایر گردید که در این نشست حامی اصلی گروه طالبان پاکستان نیز اشتراک داشت و پاکستان در مقابل بادران خود اقرار کرد که دیگر نمی خواهند که امارات اسلامی در افغانستان روی کار بیاید ولی این نشست نتیجه چندان نداشت و بار دیگر کشور دوست ترکیه خواست تا یک نشست بین المللی را دایر نماید. اما گروه طالبان که از نشست قبلی یعنی نشست مسکو دلی خوشی نداشتند بهانه نمودن و از اشتراک کردن در این نشست خودداری نمودند. که این کار طالبان نشان دهنده حماقت شان است.

در اخیر از گروه های طالبان خواست ما این است که اگر خود را مسلمان میدانند و غلام حلقه به گوش خارجی و آدم های شیطان صفت نیستد بیایند در این ماه پر فیض و برکت آتش بس نمایند و از کشتار هموطنان خود دست بردارند و بگذارند که مردم در این ماه مبارک عبادات خود را به وجه احسن انجام بدهند و مردم این ماه مبارک را بدون کدام هراس کنار هم زندگی نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا