Uncategorizedخبر و دیدگاه

پیام بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر درمورد فساد اخلاقی در معارف

 

—————————————————————————————–

پیام بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر 

در رابطه به نشر گزارش در مورد  فساد اخلاقی در معارف لوگر

به نام خـداوند عادل

گزارش منتشره از مورخ پنج شنبه ۲۳ عقرب ۱۳۹۸ طلوع نیوز و روز نامه گاردین در رابطه به وجود فساد اخلاقی گسترده در معارف لوگر تکان دهنده و شرم آور است.

آمار گزارش شده درین رسانه ها شاید دقیق نه باشد، اما کسی نه می تواند وجود فساد اخلاقی را در معارف لوگر رد و انکار کند.  نشر این گزارش موجب نگرانی اولیای دانش آموزان، فعالان مدنی و همه شهروندان لوگر و کشور گردیده است.

بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر به عنوان یک سازمان فعال و متحرک مردم نهاد وجود فساد را در معارف لوگر رد نه می کند و فساد را به هر شکل و عنوانی که باشد به شدت محکوم می نماید.  

بنیاد باور مند است که آزار و اذیت کودکان و نوجوانان دانش آموز موضوعی است که نباید از کنار آن بی تفاوت گذشت، و باید این موضوع مورد بررسی جدی و همه جانبه قرار گیرد.   زیرا همگان را باور به آن است که در یک سازمانی که فساد اداری و مالی به پیمانه وسیع وجود داشته باشد، موجودیت فساد اخلاقی را به هیچ وجه نه می توان رد و انکار کرد.  

بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر بدین وسیله از رهبری وزارت محترم معارف و مسئولان محترم عدلی و قضایی کشور محترمانه و مجدانه می خواهد تا این موضوع را به صورت جدی و همه جانبه پیگیری نمایند و ضریب مصئونیت دانش آموزان را افزایش دهد.

بنیاد باورمند است که فساد از گذشته های دور تا امروز در حکومت محلی لوگر به ویژه در ریاست معارف لوگر وجود داشته است. و معارف لوگر نیاز به تصفیه اساسی و پاک کاری از وجود عناصر مفسد دارد.

خیلی شرم آور است در یک سازمانی که فرهنگ ساز و آینده ساز است، مسئولان آن متهم به فساد اخلاقی و سوء استفاده از صلاحیت های وظیفوی خود شوند.

نشر این خبر هر چه باشد وجه مردم لوگر را در نزد شهروندان کشور خدشه دار ساخته است و نیاز به اقدامات جدی وزارت محترم معارف دارد.  والسلام علی عبادالله الصالحین

خواجه محمد نعیم قادری

رئیس بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر

اول قوس ۱۳۹۸ خورشیدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا