خبر و دیدگاه

در پیرامون کشف ( پته مصاحبه) داوود فارانی با احمد ظاهرجعلی!

 

پاسخِ مستندِ مورخِ بزرگ میرمحمد صدیق فرهنگ به بی آزرم ترین جعل پردازان تاریخ که از اوج حقارت فرهنگی، صدا و هویت احمدظاهر را هم جعل کردند.
سند محکم و بی تردید از مورخ بزرگ و شهیرمیرمحمد صدیق فرهنگ که خود در سال ۱۳۴۴ نماینده پارلمان بود به وضاحت می نویسد که : حسن صافی پیرو محمد گل مومند نمی خواست داکتر ظاهر ( پدر احمدظاهر) نسبت تاجیک بودن و پارسی / دری زبان بودن به کرسی ریاست پارلمان برسد، و حتا مخالف کاندید شدن داکتر ظاهر تاجیک از لغمان بود . سند را مطالعه کنید.

افغان ملتی ها همان پیروان محمد گل مهمند، پدرفاشیسم افعانی که زمانی در مساجد برای پیروزی هتلر دعا می خواند. امروز با همان تفکر تبارگرایانه به جعل هویت خواننده بلند آوازه احمد ظاهر پرداخته و برایش هویت جعلی بافته اند، اما تاریخ و واقعیت های تاریخی چیز دیگری غیر از جعل می گوید.
جعل سازان افغان ملتی، در این اواخر یک مصاحبۀ جعلی ساخته اند؛ گویا چهل سال پیش آقای داؤود فارانی با احمدظاهر مصاحبه یی داشته است و دراین ( پته مصاحبه ) صدایی از فارانی شنیده نمی شود شاید ارواح فارانی مصاحبه کرده باشد. در این مصاحبه بی دیباچه و بی فرجام، آقای فارانی هیچ پرسش دیگری نداشته جزهمان یک پرسش هویت قومی و زبانی، تا احمدظاهر جعلی بگوید ” مادرم پشتو زبان بود” که با صدا و شیوۀ سخن گفتن و ادبیات احمدظاهر اصلی کوچکترین شباهتی ندارد و دیگر هیچ …
این (پته مصاحبه)ی گویا ۴۰ سال پیش انسان را به یاد (پته خزانه ) ۸۰۰سال پیش می اندازد. جعل اندرجعل در یاخته های مغزی این تبارچون موریانه لانه گزیده است. 
آیا این جعل سالاران نمی دانند که بیشتر از ۹۹ درصد آهنگ های احمدظاهر پارسی و اشعارش از شاعران پارسی زبان افغانستان و ایران بوده است و تنها دو آهنگ پشتو، سه آهنگ انگلیسی و چند آهنگ هندی دارد که درفیصدی نمی آیند.

اینک من پرسشی دارم: چرا نمی پرسند،

احمدظاهر، این هنرمند بی بدیل و استثتایی را کی کشت؟ تلون، اسدالله امین و حفیظ الله امین از کدام تبار بودند؟ صدای سحر آمیز احمدظاهر را کدام قوم، کدام اهریمنان خاموش کردند؟

احمد ظاهر پدر و مادرش از تاجیکان پارسی زبان لغمان بودند و اما در کابل زندگی و سکونت داشتند. احمدظاهر و ظاهره و بلقیس خواهرانش وآصف برادرش در چهاراهی انصاری کابل زاده شدند و فرهنگ مردمان شهرکابل را داشتند؛ نه فرهنگ قبیله یی.
هویت فرد با فرهنگ، زبان وجغرافیای زیستش شناسایی می شود.
تاریخ و جغرافیای ما همه جعل است و این تبار چگونه در شستشوی مغزی مردم نقش شیطانی داشته و چنان پروپاگند کرده اند که گویا احمدظاهر از پشتون های لغمان بوده است در حالی که نصف لغمان فارسی زبانهای تاجیک اند. و پدر و مادر احمدظاهر نیز فارسی زبان تاجیک بودند. زمانی که من در مکتب زرغونه درس می خواندم، بلقیس خواهر کوچک احمدظاهر، در کنسرت های مکتب به زبان انگلیسی و فارسی آهنگ می خواند و اصلن پشتو بلد نبود.
نینواز همسایه ما در بلاک ۲۸الف در مکروریان بود و شب هایی که احمدظاهر خانه نینواز ساز و سرود داشت به دعوت عالیه خانم نینواز گاهی آنجا می رفتم. صدا و شیوۀ سخن گفتن احمدظاهر را خوب به یاد دارم.

در پایان این متن کلیپ مصاحبه صدای جعلی و صدای واقعی احمدظاهر را می گذارم تا خود به حقارت فرهنگی این جعل سالاران تاریخ پی ببرید و همچنان سند محکم و بی تردید مورخ بزرگ میرمحمد صدیق فرهنگ را از صفحه ۳۶۳ کتاب خاطراتش.

این هم لینک صدای جعلی به نام احمد ظاهر

https://www.youtube.com/watch…
و این هم لینک صدای واقعی احمدظاهر
https://www.youtube.com/watch…

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا