خبر و دیدگاه

وهابیت ‎

وهابیت  دشمن درجه اول افغانستان و جهان بشریت:
کسانیکه دیشب سوم مارچ ٢٠١٩، برنامه CNN را تماشا کرده باشند ، متوجه شده اند که  صلح منطقه را وهابیت مطلق برهم زده است . من از ده سال است که مردم افغانستان را یادآوری کرده ام که وهابیت در رنگ و خون أکثریت  ملا افغانستان و از طریق اینها به جوانان ما ترزیق شده است . دیگر از مذهب حنفی خبری نیست . وهابیت مطلق  مخالف اسلام عمل میکند. مخالفت به حقوق زن  که ایشان را با مردان از نگاه مدنی مساوی نمیداند. سربریدن آنهای که مخالف عقاید شان است ، مخالفت  به آزادی بیان و قلم و عقل که اسلام به جامعه بشری به ارمغان آورده،  تحمیل دین بالای مردم  که اساسا دین تحمیل نمیشود.
من درین باره قبلا نوشته ام و در برنامه های خود هم بیان داشته ام و اما أکثریت  طبقه  منور و  تحصیل یافته خود را خاموش گرفته اند. یک عده که صدای خود را بلند کرده اند تعداد شان اندک شمار است و از قضا آنهای هستند که خود شان مخالف دین اسلام هستند و دین در زندگی شان به شکل اساسی وجود ندارد.  به اساس روش سیاسی مثلث گناه که در گذشته نوشتم  ایالات متحده امریکا ، پاکستان و عربستان سعودی   نه تنها باعث ناآرامی های افغانستان شده است و اما بزرگترین ناآرامی را وهابیت در افغانستان به وجود آورده است. آزادی مردم  زیر عنوان دین مصالحه شده است.  قسمیکه در برنامه شنیدید  وهابیان ملیون ها دالر را برای تاسیس یک مرکز اسلامی در کشور ها به مصرف می رسانند و جوانان را مغز شویی میکنند. در امریکا و اروپا بسیار موفق هستند. اکثر مساجد توسط اینها اداره می شود.
یکی از بزرگترین اشتباهات آقای اشرف غنی به اساس روش مثلث گناه  امضای مرکز اسلامی  سعودی در افغانستان است. معاهده که مرحوم سردار محمد دَاوُدَ امضا نکرد. اما آقای اشرف غنی با امضای این قرارداد  مذهب حنفی افغانستان  را ، آزادی مردم را  و حقوق زن و شیعه را  مطلق  مصالحه کرد. یکی از مبارزات که باید مردم افغانستان شدید باید پیگیری کنند  مبارزه بر علیه وهابیت در افغانستان است. نگذارند  زیر عنوان دین مردم استثمار شوند. نگذارند زیر عنوان دین حقوق بشر ، انسانیت، آزادی های فردی مردم مصالحه شود. بزرگترین خطر صلح با طالبان استثمار افغانستان از نگاه دینی توسط عربستان سعودی است .
ای مردم غیور و آزاده : هرگز آزادی خود تانرا به نام دین و سنت مصالحه نکنید. ای مردم همان طوریکه در عهد امیر شیرعلی خان و امیر عبدالرحمن خان  وهابیان را از کشور خارج کردند این غده سرطانی را دسته جمعی از افغانستان اخراج کنید. هرکس که شما را به کفر گرفت بدانید که شما با وهابی طرف هستید. هرکس که شما را محکوم به گناه کرد بدانید که شما با یک وهابی طرف هستید که شما را از مسیر انسانیت خارج می سازد.
وهابیت  یعنی استثمار فرد زیر عنوان دین و سنت. وهابیت یعنی مخالفت بر علیه فرهنگ اصیل خراسان و تصوف. وهابیت یعنی زن باید برده مرد باشد. وهابیت یعنی ما باید با برادر و خواهر شیعه خود دشمن باشیم. هر کس آزادی و اسلام محمد ( ص) را دوست دارد. هر کس که به مقام انسانیت احترام قائل است این پست را شریک شوید. بزرگترین مبارزه ما باید بر علیه این مردم فاسد ، ظالم و مشرک باشد. ای مردم بیدار شوید که وهابیت شما را تباه خواهد کرد.
چهارم مارچ ٢٠١٩

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا