خبر و دیدگاه

نبرد اراده ها اجتناب ناپذیر است

هموطن عزیز : این نصایح از بزرگان ماست :
     دشمن وطنت. میخواهد سرنخ های زندگی شما را با نمایش پول ‌ودسترخوان رنگین در دست گیرد تا بسمتی روید که  حریف ارزو دارد وبه هدف برسد .
   باید با هوشمندی این تله های دشمن را تحت کنترل داشت ، چنانیکه نگذارید حریف از خاکریزه های دفاعی اش بیرون اید ، نگذارید به سنگر های مبارزه تان نزدیک شود ، باید چهار چوب مبارزه عادلانه را تحت کنترول داشت ، حریف را باید تحت  کنترول ومحاصره نفوذ هوشمندانه قرار داد .
زیرا کنترول در تمام روابط ومناسبات انسانی نقش اول را ایفا می‌کند ونبرداراده ها اجتناب نا پذیر است .
   دشمنان میخواهند با توزیع پول وتشریفات دسترخوان رنگین ، مردم مطابق سلیقه ومیل شان رفتار کنند تا بازیچه دست شان باشند .
   باید احساسات پاک توده های صادق را درست و کارا به کار  انداخت وحریف را در موقعیت های نا آشنا سمت وسو داد ، تا پولش حدر رود وخوان رنگینش بی اثر وخودش وامانده شود .
   هموطن عزیز : با آنکه اتفاقات در میدان کار زار مبارزه قابل پیش بینی نیست ولی باید روحیات حریف را تحت فشار وکنترول باید داشت وتعادل روانی اورا باید بر هم زد تا بتوانیداو را درموضع دفاعی نگهدارید .
   می‌توان با تدابیر پیش گیرانه افشاگری ، برنامه های دشمن را برهم ریخت ، ضرور است با افشاگری های تهاجمی ابتکار عمل  را از او ، بدست خود گرفت .
   نباید در انتظار فرصت نشست ، باید فرصت ها را بوجود آورد ، فرصت های که دشمن را به مکانهای لجن واسیب پذیر بکشاند ، لجن هاییکه خود شما برای دشمن حفر کرده اید وحریف باید در تلک شما افتد
   دقت شود که دشمن در باتلاق است ؟ و باید درین باتلاق غرقش کنید.
   هموطن درد مند وبی دفاع :
آگاه باش که دشمنانت به روش های متوسل شده اند که در گذشته ها ، بارها  درکشور ما، در هند ، در آسیا وافریقا برای شان دست آورد مفید وموثر داشته است ، برای خنثی این محاسبات دشمن ، باید با تدابیر افشاگرانه وعاقلانه موج اعتراضات را  سازماندهی کرد ‌چیز فهمان باید قلم فرسایی نمایند تا ازان شکاف های که گزیده شده ایم ؟ ، مسدود شوند و دشمنت محروم . شکی نیست که دشمن عصبی می‌شود ، ولی بگذار عصبی گردد تا تزلزل بر اراده اش وتوجه به شکستش چهره شود وبه اراده این ملت صبور تسلیم گردد .
   ناپلیون میگفت : من نیز مانند فردریگ کبیر به این باور هستم فردیکه در حمله پیشدستی می‌کند ،  درجنگ برنده است .
   اکنون شاهدیم که چشم سفیدی وبیحیایی دشمن در اشغال و غارت بی رحمانه عمل می‌کند ، بر ماست تا از نظر  تحرک ، پویایی وافشای غارتگری ها ، ابتکار عمل را در دست داشته باشیم و تلاش جدی  ما باید پیوسته این باشد که دشمن را در موضع دفاعی به همان خاکروبه ها توقف دهیم .
     ۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا