طنز

حــرمت حمــله بر اماکــن دینــی

علمــای دین میگــویند حمــله نظــامی بر امــاکــن که از آن صــدای تــلاوت قــرآن بالا شــود حــرام مطلــق اســت !
بسا جای تاثر و تاسف است که در زیر پرچم یک کشوری که ادعای دولت اسلامی را دارد بالای قاریان قرآن و نونهالان باغ امارت اسلامی که هوای خدمت به اسلام و امت مسلمان را به سر داشتند و برای آوردن صلح در کشور مصروف طلاوت قرآن کریم و دعا های مخصوص بودند از طرف نظامیان این حکومت به اصطلاح اسلامی چنان مورد حمله وحشیانه و بیرحمانه قرار گرفتند که قرار ادعای والدین و اقارب این کودکان چار صد طفل معصوم درین حمله جام شهادت نوشیده و ششصد طفل بی گناه دیگر به شدت مجروح و زخمی شده اند.
اولیا و اقربای اطفال مذکور مسلمانان پاکیزه سرشتی اند که روز شش بار به نماز می ایستند و نیم عمر شان را در مساجد و دیگر اماکن مقدس سپری کرده اند و به یقین کامل که دروغ نمی گویند و واقعیت ها را چون غیر مسلمانان وارونه جلوه نمیدهند .
علمای کرام در بابت این عمل وحشیانه و خلاف کرامت انسانی و صله رحم اسلامی اردوی ملی گفتند که حمله بر اماکن که از آن صدای طلاوت قرآن بلند شود حرام مطلق است چونکه اگر صدای طلاوت قرآن پاک با ناله و شیون اطفال معصوم یکجا از زمین بسوی آسمان بلند گردد امکان آن موجود است که این عمل شنیع موجبات خشم و غضب الهی را فراهم آورده و عواقب ناگواری چون زمین لرزه یا سیلاب شدید یا نزول بیماری های چون وبا و طاعون بر ساکنان کره خاکی را در پی داشته باشد.
طلاب کرام همیش در حملات انتحاری شان خطرات احتمالی ازین ناحیه را در نظر داشته و در حمله بر مساجد شیعیان در شهر کابل تا زمانیکه آخرین نفر از طلاوت قرآن عظیم الشان فارغ نشده ایشان با حمله آغاز نکرده اند که ازین رو آنها چندین بار برای ساعت ها پلان حملات شان را به تعویق انداخته اند.
اما طبیعیست که ازین نوکران بیگانه که بویی از اسلامیت و مسلمانی نبرده اند نمی توان توقع چنین چیزی را داشت که آنها این خطرات احتمالی را در نظر بگیرند.
با تقـــدیم حــــــــــــــــرمت
حقــ(شـــمس الحـــق)ــانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا