خبر و دیدگاه

ســال نو مــبارکــی راکــتیار و برادران

راکــتیار و برادران حــلول ســال نو خــورشــیدی را با ریخــتاندن خــون فــرزندان ملــت به ملــت تبــریک و تهــنیت گفــتند !
با کمال تاسف طاعشیان خونخوار و بیرحم به پیام صلح برادر بزرگ شان اشرغنی که توسط بی بی گل برایشان فرستاده بود اندک توجهی نکرده و حتی حاتم بخشی های جناب راکتیار مبنی بر سپردن بعضی ولایات کشور به آنها هم باعث ایجاد تغیری در کردار ایشان نشده و در اولین روز سال نو جشن نوروزی مردم را با ریختاندن خون فرزندان شان رنگین و مزین ساختند.
خـبرنگـار بـی بـی چهـل درین بابت مصـاحبتـی با جـناب راکـتیار انجـام داده کـه توجـه همـوطـنان گـرامـی را بدان جـلب میکـنم :
خـــبرنگـــار بی بی چهـــل :
حکمتیار صاحب آیا حمله خونین روز نوروز در جوار زیارت سخی حمله انتحاری بود یا حمله استشهادی ؟
گلــبیدین راکــتیار :
ما تا کسب معلومات دقیق و موثق پیرامون این حادثه نمی توانیم در مورد اظهار نظر کنیم.
خـــبرنگـــار بی بی چهـــل :
محترم همه رسانه های کشور با پخش گزارش های مستند با عکس و فلم از وقوع این حادثه ناگوار خبر دادند که در آن صرف مردم بی گناه و اکثرا کودکان و نوجوانان به قتل رسیده اند پس شما خواستار چه نوع معلومات هستید ؟
گلــبیدین راکــتیار :
حزب اسلامی محترم کریم امین را برای تحقیق وکسب معلومات موثق پیرامون این موضوع به اسلام آباد فرستاده و ما منتظر نتیجه تحقیقات ایشان هستیم.
خـــبرنگـــار بی بی چهـــل :
معذرت میخواهم من از حمله انتحاری یا استشهادی جوار زیارت سخی در کابل صحبت میکنم !
گلــبیدین راکــتیار :
بلی من هم از همان حادثه صحبت میکنم اما من به صحت و درستی گزارش های رسانه های داخلی هیچ باورمند نیستم و ازین رو جناب امین کریم را به اسلام آبد فرستاده ام تا از آنجا معلومات موثق بدست آرند.
خـــبرنگـــار بی بی چهـــل :
آیا شما شک دارید که درین حادثه مردمان بی گناه کشته شده اند ؟
گلــبیدین راکــتیار :
کاش جواب این سوال اینقدر آسان می بود ، من هرگز نمی خواهم چیزی بگویم که صد در صد با شرع اسلام مطابقت نداشته باشد.
از دید اسلامی ارزیابی یک عمل فقط با در نظر داشت انگیزه آن عمل ممکن است حالا تا زمانیکه من انگیزه رفتن این مردمان به زیارت سخی را دقیق ندانم و مطمن نباشم که ایشان به عزم آتش پرستی و زنده نگهداشتن رسوم و عنعات مجوسیان در آنجا نمی روند و همچنین تا زمانیکه من دقیق ندانم که حمله کننده با چه انگیزه دست به این کار زده آیا او قصد خود کشی داشته و اینکار را در محضر عام و در بین مردم انجام داده تا چند انسان دیگر را هم با خود نابود کند یا اینکه او یک انگیزه دینی و مذهبی داشته و می پنداشته که این مردمان به دین الله پشت کرده و عید مجوسیان را تجلیل میکنند و او برای جلوگیری ازین عمل غیر اسلامی دست به آن حمله زده و جان خود را نیز قربانی انجام رسالت اسلامی اش کرده.
لهذا قضاوت درین مورد کار ساده نیست خصوصا برای یک مسلمان که هر لحظه خدا را حاضر و شاهد می پندارد پس من مجبورم تا نتیجه تحقیقات فرستاده حزب اسلامی در اسلام آبد منتظر باشم.
با تقـــدیم حــــــــــــــــرمت
حقــ(شـــمس الحـــق)ــانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا