خبر و دیدگاه

بزگـترین گـروگـان گـیری تاریخ

دیوانه زنجـیری که اشـتباهـا بر تخـت سـلطنت کـابل نشسـت حـالا تمـام کشـور را به گـروگـان گـرفـته !
اما دردناکتر و فاجعه بار تر از همه اینست که این دیوانه با وجود همه دیوانگی ها و هذیان گویی هایش که گهی امام حسین را نواسه خدا می پندارد و گهی قاتلان فرزندان ملتش را مخالفین سیاسی می نامد از طرف یکتعداد کسان حمایت و پشتیبانی می شود.
حالا در ذهن هرکسی این سوال خلق می شود که چطور ممکن است کسانی پیدا شوند که از چنین دیوانه زنجیری و خطرناک حمایت کنند ؟
در جواب باید گفت کسانیکه ازین دیوانه حمایت میکنند از دو گروه انسانهای تشکیل میگردند که در حقیقت خود آنها نیز دیوانه اند، گروه اول دیوانه تعصب و تنگنظری و گرایشات افراطی تباری و خونی و گروه دوم دیوانه دالر و قدرت پوشالی که این دو گروه یکجاه شده و زمینه را برای مستی ها، دیوانگی ها و هذیان گویی های سلطان دیوانگان فراهم کرده اند.
سلطان زنجیری که از باده حمایت حامیان دیوانه و چاپلوسی و پابوسی مزدوران فرومایه سخت به وجد و مستی آمده حالا گاهی ادای فراعنه مصر درآورده و گاهی هم کفش های امیر عبدالرحمن خان و هیتلر را به پا میکند.
درین اوخر کار بجای رسیده که او به مخالفین سیاسی و معترضین و منتقدین عملکرد های نابخردانه اش اخطار داده که اگر ایشان دست از انتقاد و اعتراض برنداشته و سر تسلیم به پیشگاه سلطان زنجیری خم نکنند وی در یک حمله انتحاری که هنوز تاریخ بشریت شاهد آن نبوده تمام کشور را به خاک و خون کشیده و جوی ها و دریا های خون جاری خواهد ساخت.
قدر مداری پارک زرنگار را ندانستیم و خدا دیوانه زنجیری را بر ما نازل کرد پس خود کرده را چه حق شکایت و گلایه باشد و باز هم فراموش نکنیم که از بد بد ترش توبه !
با تقـــــــــدیم حـــــــــــرمت
حقــــ(شـــمس الحــق)ــــانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا