طنز

همه چیز فوتوشاپ

همه چیز فوتو شاپ بود و حالا کار خیر دگروال صایب هم فوتوشاپ شد !
افغانستان نه تنها کشور انفجار و انتحار و قتل و کشتار است بلکه درینجا تقلب و جعلکاری نیز بیداد میکند شاید شما هنوز اتهامات ناروا بر ضیا امرخیل و خیل گوسفندانش را در اثنای انتخابات ریاست جمهوری به خاطر داشته باشید.
حالا باز هم یک افسر فداکار که عمر عزیزش را وقف خدمت به وطن و دفاع از نوامیس این خطه کرده به تحریک دشمنان وطن مورد اتهامات ناجوانمردانه قرار گرفته و ترور شخصیت می شود.
ادعا میگردد که وی دختری را مورد سو استفاده جنسی قرار داده در حالیکه وی از مدت دو ماه بدینسو به علت اسهال خونی مریض و خانه نشین است و این شایعه ناجوانمردانه را دیروز هنگام که از ادای نماز ظهر فراغت یافته و مصروف طلاوت قرآن کریم بود از طریق یک دوستش دریافت کرده که از فرط نجابت فقط برای آن شخص دعای هدایت به راه نیک را کرده است.
حالا توجه دوستان را به مصاحبه خبرنگار بی بی چهل با محترم دگروال غلام رسول مایل لغمانی سرطبیب شفاخانه قوای هوایی کشور در باب این موضوع جلب میکنم :
خبـرنگـار بی بی چهـل :
دگروال صاحب نظر شما در باره اتهامات وارده بر شما مبنی بر سو استفاده جنسی از یک دختر جوان افغان و فلم که درین رابطه در رسانه های اجتماعی موجود است چیست ؟
دگـروال مـایل لغمـانی :
نظر ما چیس دیگه ، همیش پوتو شاپ اس ، په خدا قسم پوتوشاپ اس ، په قرآن قسم پوتو شاپ اس ، په مهترلام بابا قسم همیش پوتو شاپ اس …
خبـرنگـار بی بی چهـل :
اما دگروال صاحب در ویدیو شما به درستی قابل شناخت هستید.
دگـروال مـایل لغمـانی :
خو گپتیم که پوتوشاپ اس ، گوسپند های امرخیل صایب مگر پوتوشاپ نبود ؟
خبـرنگـار بی بی چهـل :
مگر شما دگروال غلام رسول از ولایت لغمان از اقارب نزدیک حنیف اتمر نیستید ؟
دگـروال مـایل لغمـانی :
نی ، نی ، نی !
ما دگروال غلام رسول نیستیم ، ما جنرال غلام رسول هستیم ، ما از ولایت لغمان نیستیم ، ما از ولایت نورستان هستیم ، ما از اقارب محترم حنیپ اتمر نیستیم ، ما از خویشاوندان ایشان هستیم.
می بینی که همه ادعا هایتان غلط بود.
خبـرنگـار بی بی چهـل :
شما که از ولایت لغمان نیستید پس چطور لغمانی تخلص میکنید ؟
دگـروال مـایل لغمـانی :
ما لغمانی تخلص نمی کنیم ، ما مایل لغمانی تخلص میکنیم ای خو یک پرک اس ، ما که ماشوم بودیم با پلار مرحوم همیشه لغمان می رپتیم و گر و نیشکر می خوردیم و از همی خاطر بسیار مایل به لغمان بودیم و کلان که شدیم مایل لغمانی تخلص کردیم.
خبـرنگـار بی بی چهـل :
آیا رتبه شما دگروال است یا جنرال ؟
دگـروال مـایل لغمـانی :
ده کتاب هنوز دگروال اس اما اتمر صایب گفته که زودی جنرال میشه گپ اتمر صایب خو گپ اس …
خبـرنگـار بی بی چهـل :
جنرال صاحب پس انگیزه این شخص که ویدو را بنام شما در رسانه های اجتماعی پخش کرده چه می تواند باشد ؟
دگـروال مـایل لغمـانی :
یادتان نیس که به پای میخکش بیچاره چرا تهمت قومگرایی کرده بودن ؟
پقط به جرم اینکه میخکش می خواست صادرات پسته را با دولت چین رونق بته اما دشمنان وطن مخالپ ای کار بود و به پای مظلوم تهمت نامردانه کرد.
ما هم تصمیم داشتیم که از رفتن مریض های افغان به کشور های همسایه جلو گیری کرده و امکانات تداوی آنها را در شفاخانه قوای هوایی مهیا کنیم اما استخبارات منطقه باز از همان نیرنگ های شیطانی کار گرپت و به پای ما تهمت کرد.
خبـرنگـار بی بی چهـل :
آیا شما برای اثبات این ادعا ها مبنی بر بی گناهی تان کدام سند و مدرک محکم دارید تا ملت افغان بتواند بر اساس آن به صداقت گفته هایتان اعتماد کند ؟
دگـروال مـایل لغمـانی :
بلی ما یک سند بسیار بسیار محکم داریم اما متاسپانه که نمی تانیم او ره به کس نشان بتیم.
خبـرنگـار بی بی چهـل :
اما شما برای اثبات عصمت و بی گناهی تان مجبورید آن سند را به مردم نشان دهید در غیر آن شک و تردید در صداقت گفته هایتان همیش در دل مردم باقی خواهد ماند.
خبـرنگـار بی بی چهـل :
ما که گپتیم ما او سند ره متاسپانه به کس نشان داده نمی تانیم به خاطریکه دلاک بی پدر پنجاه سال پیش کاردش بسیار تیز بوده و به جای نوک سند تمام سند ره از بیخ بریده ، حالی به گپ پامیدی خبرنگار بی پدر …
خبـرنگـار بی بی چهـل :
بسیار متاسفم جناب جنرال صاحب ازینکه با سوالاتم شما مجبور به اظهار این حقیقت دردناک کردم اما باور کنید که چنین چیزی اصلا در ذهنم خطور نمیکرد ورنه اصلا سوالی درین بابت مطرح نمیکڔدم.
پس حالا هر دوی ما به استخبارات منطقه و نوکران داخلی اش با این پلان های شیطانی شان نفرین می فرستیم.
دگـروال مـایل لغمـانی :
په خدا اگه همی غیرت افغانی نمی بود یک عکس سند از بیخ بریده خود ره به پیسبوک می ماندم که روی استخبارات منطقه سیاه می شد.
با تقــــــــــــدیم حـــــــــــرمت
حقــــ(شـــمس الحــق)ــــانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا