اخبار و گزارشات

دو عضو کمیسیون اصلاحات انتخاباتی نشست‌های این کمیسیون را تحریم کردند

commission_reform
کاوون کاکر و شاه محمود میاخیل

کاوون کاکر و شاه محمود میاخیل، دو عضو اعتراض کننده کمیسیون ویژه اصلاحات انتخاباتی می گویند که برخی از اعضای این کمیسیون برای اصلاحات انتخاباتی طرحی از پیش آماده شده دارند و تلاش می ورزند که طرح خود را بالای اعضای این نهاد تحمیل نمایند.

به گزارش طلوع نیوز، این دو عضو کمیسیون می گویند که به علت مخالفت با این کار و نیز تلاش برخی از اعضا برای سهم دادن به احزاب سیاسی در انتخابات پارلمانی،نشست های این کمیسیون را ترک کرده اند. این دو مقام علت این کار شان را جانبداری کارهای برخی از اعضای کمیسیون ویژه اصلاحات انتخاباتی عنوان کرده اند.

در همین حال، ریاست اجراییه می گوید که این فیصله دو عضو کمیسیون ویژه اصلاحات انتخابات نمی تواند مانع روند اصلاح نظام انتخاباتی شود.

رئیس و اعضای کمیسیون ویژه اصلاحات انتخاباتی نخواستند در این باره چیزی بگویند،اما ریاست اجرائیه می گوید که تحریم نشست های کمیسیون ویژه اصلاحات انتخاباتی از سوی این دو تن نمی تواند بر کار این کمیسیون اثرگذار باشد.

کمیسیون ویژه اصلاحات انتخاباتی نزدیک به چهل روز پیش به اساس فرمان شماره ۴۰ رییس جمهور غنی به کارش آغازکرد و قرار است که امروز و یا هم فردا طرح نخستین را برای آوردن اصلاحات کوتاه مدت درانتخابات پارلمانی به حکومت پیشنهاد کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا